Перегляд за Автор "Наумова, Марія"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ The impact of business reputation on ensuring the economic security of a company(Видавничий дім "Гельветика", 2024) Naumova, Olena; Naumova, Mariia; Shevchuk, Artem; Наумова, Олена Олександрівна; Наумова, Марія; Шевчук, АртемThe article offers a theoretical analysis of the influence of reputation on a company's economic stability and practical insights for businesses in monitoring and evaluating reputation to uphold economic security. For monitoring a company`s reputation, authors recommend applying the reputation dimensions (drivers) formulated by RepTrak Company. The article underscores the pivotal role of a resilient, positive reputation in attracting skilled employees, strengthening brand marketing efforts, and fostering long-term customer loyalty. It also highlights the dire consequences of a damaged reputation, which can negatively affect economic security – creating financial setbacks, hindering the company's advancement, and more. This underlines the pressing need for reputation management and the imperative for businesses to be proactive in this area for favorable market developmentДокумент Туристична галузь в умовах пандемії COVID-19 та змін клімату: виклики та перспективи(Університет «КРОК», 2022) Наумова, Олена; Наумова, Марія; Наумова, Олена ОлександрівнаУ статті аналізується чинники, які впливають на розвиток туристичної галузі. Відзначено, що стійке зростання туристичної галузі протягом 10 років до пандемії Covid-19 зумовлено багатьма чинниками, серед яких важливе місце відведено зростанню чисельності споживачів туристичних послуг з доходами середнього класу, послаблення візового режиму у багатьох країнах світу, розвиток транспортної інфраструктури та соціальних мереж. Метою аналізу статті є дослідження впливу на туристичну галузь пандемії Covid-19 та змін клімату, з’ясовано напрями адаптації туристичної галузі до цих викликів. Закриття міждержавних кордонів з початку пандемії, падіння обсягів повітряних міжнародних перевезень, зупинення роботи готелів та закладів розваг, обмеження роботи закладів харчування, зростання безробіття, скорочення доходів та заощаджень споживачів, зміна структури споживання, обмеження свободи на пересування людей, небезпека захворіти на коронавірус та висока невизначеність – спричинило катастрофічне падіння попиту на туристичні послуги. Зміна клімату також вкрай негативно позначається на розвитку туризму. Найбільш популярні туристичні напрями у світі в значній мірі потерпають від змін клімату, які ми спостерігаємо у вигляді збільшення площ пожеж, зростання чисельності багатоденних повеней, посилення ерозії прибережних морських територій. З іншого боку, надмірний попит на туристичні послуги у світі негативно позначився на змінах клімату. На всі туристичні поїздки припадає за різними підрахунками близько 5,6% всіх викидів CO2 у світі. Їх продукує транспорт, житло та всі види туристичної діяльності. Необхідно враховувати, що на привабливість туристичних дестинацій прямо впливає проблема масштабності скорочення біорізноманіття, доступність та ціна чистої прісної води, рівень забруднення повітря, обсяги відходів від готелів та закладів харчування, шкідливі викиди від роботи транспорту. Тому криза туристичної галузі внаслідок пандемії Covid-19 сприяла її зміні в бік стійкого розвитку туризму, розбудови туристичної екосистеми та зеленої інфраструктури.