Перегляд за Автор "Одягайло, Борис Михайлович"
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Бізнес-стратегії європейських компаній(Університет «КРОК», 2018) Рокоча, Віра Володимирівна; Одягайло, Борис Михайлович; Терехов, Віктор ІвановичВ навчальному посібнику висвітлено основоположні проблеми організації та ведення бізнес - стратегії європейських компаній. Розкрито сутність ведення міжнародного бізнесу та його значення для розвитку національних економік, розглянуто конкретні форми ведення міжнародної торгівлі, класичні і сучасні інструменти її здійснення. Особливість викладання матеріалу - прикладний характер. Кожен розділ підручника доповнений завданнями для самостійної та , або індивідуальної роботи здобувачів вищої освіти.Документ Геоекономіка та глобальні стратегії українського бізнесу (антикризовий аспект)(Університет «КРОК», 2017) Рокоча, Віра Володимирівна; Одягайло, Борис Михайлович; Терехов, Віктор ІвановичДисципліна «Геоекономіка та геостратегія українського бізнесу» вивчається як продовження загальноекономічних та професійно орієнтованих дисциплін бакалаврату, зокрема базується на теоретичних положеннях курсів «Економіка і зовнішньоекономічні зв’язки України», «Європейська стратегія України», «Конкуренція у міжнародному бізнесі» та «Стратегія європейських компаній на світових ринках». Однією з провідних характеристик глобалізаційних процесів у світовій економіці є збільшення трансграничних потоків товарів, послуг, капіталу та технологій, що призводить до зростання рівня взаємозалежності країн. З огляду на це у XXI сторіччі змінюються джерела конкурентоспроможності національних економік. Глобалізація посилює політичну та економічну конкуренцію в області залучення інвестицій, фінансової допомоги, привабливості бізнесу як на національному, так і на регіональному рівнях.Документ Глобальна економіка: парадигми та парадокси розвитку(Університет «КРОК», 2017) Рокоча, Віра Володимирівна; Одягайло, Борис Михайлович; Терехов, Віктор ІвановичУ монографії розглядаються проблеми становлення та розвитку теорії глобалістики, зокрема тієї її частини, яка пов’язана зі світовою економікою. На основі аналізу великого масиву теоретичного матеріалу досліджують парадигми та методологія глобальної економіки, розкривається внесок київської школи в сучасну глобалістику. Значна увага приділена виявленню парадоксів розвитку глобальної економіки, поряд з класичними виділено і проаналізовано їх новітні форми.Важливою складовою монографії є дослідження місця України у глобалізованому економічному просторі, аналіз напрямків та подальших тенденцій її розвитку як структурного елемента глобальної економіки. Монографія підготовлена на основі аналізу багатого фактичного і статистичного матеріалу, який аргументує авторські висновки і пропоновані теоретико-методологічні положення. Розрахована на спеціалістів з міжнародних економічних відносин, студентів, аспірантів, усіх, зто цікавиться проблемами розвитку глобальної економіки та методології дослідження.Документ Міжнародна торговельна діяльність(Університет «КРОК», 2018) Рокоча, Віра Володимирівна; Алькема, Віктор Григорович; Терехов, Віктор Іванович; Одягайло, Борис Михайлович; Ковтонюк, Катерина Володимирівна; Харсун, Людмила Григорівна; Ткаленко, Світлана Іванівна; Співаковський, Сергій Володимирович; Співаковська, Тетяна Володимирівна; Літвін, Наталія Миколаївна; Горбачук, Олександр Іванович; Стародубцева, Олена Іванівна; Дмитрієва, Наталія ОлександрівнаВ підручнику висвітлено основоположні проблеми організації та ведення міжнародної торговельної діяльності. Розкрито сутність міжнародної торгівлі, її значення для розвитку національних економік, розглянуто конкретні форми міжнародної торговельної діяльності, класичні і сучасні інструменти її здійснення. Особливість викладення матеріалу - прикладний характер. Кожен розділ підручника доповнений завданями для самостійної та/або індивідуальної роботи здовувачів вищої освіти. Підручник розрахований для спеціальностей «міжнародні економічні відносини» та «міжнародна економіка»Документ Міжнародний бізнес та стратегічні зміни(Університет «КРОК», 2023) Рокоча, Віра Володимирівна; Одягайло, Борис Михайлович; Терехов, Віктор ІвановичУ навчальному посібнику викладено основні проблеми проведення організаційних змін у міжнородних корпораціях, розкрито причини і необхідність їх проведення, узагальнено представлено механізм проведення змін, дано характеристику проблем опору змінам та методів боротьби з ним. Особлива увага приділена організаціям змінам, яких потребують українські компанії, що розбудовуються як міжнародні бізнес структури. Кожна тема містить завдання для самостійної роботи та список літературних джерел для глибшого опанування проблемами змін у міжнародному бізнесі. Для здобувачів вищої освіти, освіти економічних та міжнародних економічних спеціальностей.Документ Міжнародний менеджмент(Університет «КРОК», 2016) Рокоча, Віра Володимирівна; Одягайло, Борис Михайлович; Терехов, Віктор ІвановичПрограма та навчальний посібник для курсу «Міжнародний менеджмент» складені на основі навчальної програми курсу «Міжнародний менеджмент» для підготовки фахівців за напрямом «Економіка і підприємництво». Навчальний посібник буде корисним також для працівників компаній, фірм, установ та організацій, аспірантів, що займаються зовнішньоекономічною діяльністю.Документ Посередницька діяльність на світових товарних ринках(Університет «КРОК», 2020) Рокоча, Віра Володимирівна; Одягайло, Борис Михайлович; Терехов, Віктор Іванович; Філатов, Сергій АнтоновичВ навчальному посібнику розглянуто основоположні проблеми організації посередницької діяльності на світових товарних ринках, а також особливості ринкових процесів в Україні за умов трансформації та глобалізації сучасного світу. Навчальний посібник розрахований на студентів спеціальностей «міжнародні економічні відносини», «комерційна логістика», а також спеціалістів з економіки та міжнародної торгівлі.Документ Роль інформаційного фактора у формуванні переваг на європейських конкурентних ринках(Університет «КРОК», 2018) Терехов, В.І.; Одягайло, Б.М.; Терехов, Віктор Іванович; Одягайло, Борис МихайловичУ статті показано значення достовірних, оперативних і дихотомічних інформаційних чинників для отримання переваг на конкурентних ринках та генерації стратегічних альтернатив. Запропоновано алгоритм генерації альтернатив організації збуту продукції підприємства і вказано переваги які отримало конкретне підприємство від його використання в процесі діяльності на конкурентних ринках. Інформація, необхідна фірмі для розроблення конкурентних переваг, виходить з аналізу відносної позиції на ринку порівняно з позиціями конкурентів (особливо важливі дані про частку ринку конкурентів, переваги споживачів, ступеня задоволеності споживачів наявними продуктами); із порівняння виробничих можливостей фірми з можливостями конкурентів (відомості про витрати виробництва, методи розподілу, маркетингові програми, організацію продажів і сервісного обслуговування основних конкурентів), і нарешті, зі здатності фірми досягати стратегічних цілей. В умовах посилення конкурентного тиску на ринку особливої уваги потребує збереження комерційної таємниці як складової маркетингової інформаційної системи підприємства. Тому дослідження проблеми як отримання, так і шляхи запобігання інформаційно-конкурентному тиску є на сьогодні актуальним завданням. При спробі захистити інформацію, що є комерційною таємницею, підприємство змушене вирішувати подвійне завдання: рекламувати свою продукцію (послуги), а отже, інформувати постачальників і споживачів про свою діяльність; рекламувати без конкретної інформації, що містить аспекти діяльності підприємства, не можна, тому воно зіштовхується з проблемою розкриття комерційної таємниці. Підприємства на сучасному етапі мають потребу в захисті важливих даних, що стосуються комерційної таємниці, а також потребують достовірної інформації про конкурентів з метою виявлення нових переваг. Для ефективного використання економічної інформації маркетологам підприємства слід вирішити багато прикладних проблем і встановити: яка інформація потрібна, коли, у якому обсязі, з якими якісними показниками (точність, достовірність, ступінь конфіденційності, час затримки), де, як і за яку ціну можна отримати цю інформацію; як, якими способами, з якими затратами і в яких умовах здійснюються комунікаційні задачі для економічної інформації (зберігання, передача та відображення); які перетворення економічної інформації необхідно передбачити, знайти параметри алгоритмів перетворення і технології їхнього застосування.