Перегляд за Автор "Петрова, Ірина"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Асоціативна модель компетенції в управлінні IT проєктом(Університет «КРОК», 2023) Петрова, Ірина; Осташевський, Богдан; Петрова, Ірина ЛеонідівнаУ світі менеджменту все більшого поширення набуває компетентністний підхід, який базується на визнанні важливої ролі людського фактору у будь-яких сучасних бізнес-процесах. Від якісного рівня підготовки фахівців і відповідності їх знань та навичок вимогам конкретних робіт залежить якість і ефективність виконання практичних завдань та отриманих результатів. Не зважаючи на те, що тема управління, заснованого на компетенціях, є певною мірою розкритою, достатньо широке коло питань залишаються не визначеними. Це торкається як теоретичного обґрунтування дефініцій компетенція, компетентність, модель компетенцій, так і практичного застосування компетентнісного підходу до управління процесами в конкретній сфері, а саме в управлінні проектами. Специфіка останнього пов’язана з впливом швидко змінюваного середовища та слабкою передбачуваністю реалізації самих проектів та їх результатів. У зв’язку з цим набір потрібних компетенцій та їх зміст часто змінюються, що негативно позначається на якості виконання проекту, особливо в сфері ІТ – технологій. Для управління таких проектів авторами статті запропонований новий інструмент - асоціативна модель компетенцій, до складу якої включено Застосування професійних знань та навичок, Аналітичні та інтерпретаційні здібності, Комунікативність, Творчість, Адаптивність та гнучкість, Організованість, Співпраця, Прийняття рішень, Сприйняття ризику. Особливістю авторського підходу є те, що розробка асоціативної моделі компетенцій ґрунтується на аналізі бізнес-процесів для створення ІТ-продукту. Серед останніх виділено Створення ідеї продукту, Планування та виконання роботи, Збір та обробка вимог, Підпорядковування визначеними організацією робіт рамками, Генерація, архівування та використання знань. Саме зміст і специфіка зазначених процесів обумовлюють зміст та рівень необхідних для їх виконання компетенцій. Впровадження компетентнісного підходу є необхідним для правильного формування команди виконання ІТ-проекту, об’єктивного оцінювання фахівців, досягнення якісних результатів від реалізації ІТ-проекту у складному та невизначеному бізнес-середовищі.Документ Формування стратегії конкурентоспроможності для забезпечення економічної безпеки підприємства електроенергетики(Університет «КРОК», 2023) Петрова, Ірина; Петрова, Ірина ЛеонідівнаCтаттю присвячено визначенню взаємозв'язку між конкурентоспроможністю та економічною безпекою підприємств електроенергетичної сфери економіки. В умовах агресивних змін зовнішнього середовища електроенергетика виявилася гостро вразливою до впливу негативних факторів. Крім того, показав свою неефективність механізм регулювання цієї сфери, якому властиві обмежена конкуренція гравців на енергетичному ринку, залишки монополізму, тінізації, постійні порушення правил гри, незбалансованість цінової політики, гальмування інноваційно-інвестиційних зрушень. За цих умов необхідним є перехід до державно-ринкового регулювання електроенергетичної сфери економіки, сприяння підвищенню конкурентоспроможності підприємств як провідного чинника забезпечення їх економічної безпеки. В статті реалізовано стратегічний підхід до зростання конкурентоспроможності підприємств та наведено процес формування стратегії конкурентоспроможності в межах забезпечення економічної безпеки підприємства електроенергетичної сфери. Особливий акцент зроблено на необхідності ефективного управління конкурентоспроможністю підприємств в інтересах усіх зацікавлених осіб. Стратегічними орієнтирами підвищення конкурентоспроможності для забезпечення економічної безпеки підприємств електроенергетики є: стабільність постачання енергії, розробка та реалізація диверсифікованих джерел енергії, розширення та модернізацію енергетичної інфраструктури; досягнення високої конкурентоспроможності на ринку шляхом ефективного використання ресурсів, впровадження новітніх технологій, підвищення якості обслуговування та конкурентних тарифів; енергоефективність та енергозбереження; впровадження інновації та розвиток нових технологій, застосування відновлювальних джерел енергії та використання сучасних систем управління та моніторингу; посилення політико-правових важелів регулювання, що передбачає дотримання чітких правил регулювання, прозорих тарифів, створення стабільних умов для розвитку підприємств електроенергетики та забезпечення їх економічної безпекиДокумент Інноваційні фактори економічної ефективності муніципальної транспортної системи(Видавничий дім "Гельветика", 2024) Петрова, Ірина; Свєшнікова, Ксенія; Свєшніков, Петро; Петрова, Ірина ЛеонідівнаУ цій статті підняте питання ефективності муніципальної транспортної системи на прикладі української столиці. Подаючи визначення поняття «транспортна система» та її структуру, автори зосереджують свою увагу саме на наземній частині транспорту м. Києва. Визначено особливості функціонування муніципальної наземної транспортної мережі міста Києва, показано фактори, що впливають на неї, а також шляхи підвищення ефективності її функціонування. Окрему увагу приділено інноваційному потенціалу муніципальної транспортної системи, засобам діджиталізації та можливостям їх використання у сучасних реаліях. Визначення поняття «ефективність» розкривається на основі аналізу різних точок зору, відображених в спеціальній літературі. Особливістю підходу авторів статті є врахування соціальної функції муніципальної наземної транспортної системи, значення якої зростає в умовах військового часу. Для з’ясування практичної сторони економічної ефективності в роботі обрано та згруповано показники для її оцінки. На основі трирічної статистики виявлені тенденції функціонування транспортної системи в контексті муніципального транспорту міста Києва, що забезпечується діяльністю комунального підприємства «Київпастранс». Проаналізовано позитивні та негативні чинники впливу на економічну ефективність. Визначені шляхи для покращення збалансованого функціонування муніципальної наземної транспортної системи у м. Києві з урахуванням задіяння інноваційних факторів.