Перегляд за Автор "Сорока, Ірина Анатоліївна"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Business aspects(Університет «КРОК», 2012) Сорока, Ірина Анатоліївна; Севастьянова, Жанна Вікторівна; Soroka, Iryna; Sevastianova, ZhannaНавчальний посібник «Аспекти бізнесу» призначено для студентів та аспірантів університетів, що навчаються за спеціальністю «міжнародна економіка», студентів факультетів іноземної філології (англійська), вчителів спецшкіл, учнів старших класів, а також тих, хто вивчає англійську мову та хоче підвищити свій рівень володіння нею. Розроблені завдання посібника допоможуть студентам у формуванні загальних компетенцій з метою розвитку їх особистої мотивації; зміцнювати впевненість студентів як користувачів мови, а також позитивне ставлення до її вивчення. Різноманітні вправи допомагають розширити активний та пасивний словниковий запас. Самостійна робота студентів відіграє важливу роль у процесі навчання. Тому в посібнику авторами передбачено дослідницьку роботу, пошук інформації в Інтернеті та презентацію опрацьованих матеріалів як завдання для самостійної роботи студентів. Даний посібник допоможе студентам здійснити перехід від вивчення англійської мови як навчальної дисципліни до її практичного використання в професійному середовищі.Документ Англійська мова для студентів-психологів(Університет «КРОК», 2018) Сорока, Ірина АнатоліївнаМетою навчального посібника є забезпечення формування необхідних комунікативних мовленнєвих компетенцій у сферах професійного та ситуативного спілкування в усній і письмовій формах; формування вмінь та навичок самоосвітньої діяльності; розвиток критичного та креативного мислення; удосконалення навичок практичного володіння іноземною мовою в різних видах мовленнєвої діяльності в обсязі тематики, зумовленої професійними потребами; розвиток навичок одержування новітньої фахової інформації через іноземні джерела та опанування засобами її опрацювання; мотивація та розвиток позитивного ставлення до вивчення іноземної мови. Навчальний посібник «Англійська мова для студентів-психологів» («English for Psychology students») призначено для аудиторної та самостійної підготовки з англійської мови для професійного спілкування студентів освітнього рівня «Бакалавр», слухачів магістерських навчальних програм, аспірантів вищих навчальних закладів спеціальності «Психологія», викладачів, науковців, та всіх, хто прагне поглибити свої знання з англійської мови.Документ Управління міжособистісними конфліктами у студентському середовищі: результати впровадження навчального курсу(Інституту психології імені Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України, 2022) Сорока, Ірина Анатоліївна; Сингаївська, Ірина ВалентинівнаТема міжособистісних конфліктів у студентському середовищі є нагальною про що свідчать спостереження та результати проведення експерименту. Проведення опитувань та застосування психологічних методик під час констатувального експерименту виявили негативне сприйняття конфліктів студентами, низький та середній рівень емоційного інтелекту та використання стилів «уникання» та «конкуренція» як стиль поведінки в конфлікті. Отримані результати були покладені в основу розробки навчального курсу «Управління міжособистісними конфліктами у студентському середовищі». Мета формувального експерименту полягала у розробці, організації та визначенні ефективності впровадження навчального курсу. У роботі були застосовані методи емпіричного дослідження (опитування, тестування, спостереження, активні методи навчання); методи математичної статистики (t критерій Стьюдента). Загальний обсяг вибірки – 214 студентів університету. Покращення результатів тестування на когнітивному, емоційному та поведінковому рівнях та позитивний зворотній зв’язок від студентів підтверджують ефективність навчального курсу. Дана робота може слугувати поштовхом для подальших крос культурних досліджень