Перегляд за Автор "Терехов, Віктор Іванович"
Зараз показуємо 1 - 19 з 19
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Бізнес-стратегії європейських компаній(Університет «КРОК», 2018) Рокоча, Віра Володимирівна; Одягайло, Борис Михайлович; Терехов, Віктор ІвановичВ навчальному посібнику висвітлено основоположні проблеми організації та ведення бізнес - стратегії європейських компаній. Розкрито сутність ведення міжнародного бізнесу та його значення для розвитку національних економік, розглянуто конкретні форми ведення міжнародної торгівлі, класичні і сучасні інструменти її здійснення. Особливість викладання матеріалу - прикладний характер. Кожен розділ підручника доповнений завданнями для самостійної та , або індивідуальної роботи здобувачів вищої освіти.Документ Генеза менеджменту: системи процеси, проекти. Т.2(Університет «КРОК», 2024) Алькема, Віктор Григорович; Мала, Ірина Борисівна; Москаленко, Наталя Олександрівна; Пазєєва, Ганна Михайлівна; Правдивець, Олександр Миколайович; Рибалко, Ірина Вікторівна; Семко, Інга Борисівна; Сингаївська, Ольга Олександрівна; Сумець, Олександр Михайлович; Терехов, Віктор ІвановичУ другому томі монографії колективу кафедри управлінських технологій Університету економіки та права «КРОК» представлено дослідження щодо формування Логістичної стратегії та тактики її здійснення на прикладі транспортно-експедиційного підприємства. Висвітлено питання управління командами арт-проєктів в умовах високої. нестабільності; досліджено моделі та методи управління ризиками портфеля проектів енергетичної галузі; описано ризик-орієнтований підхід у практиці діяльності випробувальної лабораторії легкої промисловості. Ґрунтовно представлено теоретико-методологічну модель операційного менеджменту в загальній парадигмі управлінських наук; досліджено тенденції розвитку та сучасний стан зовнішньоекономічної діяльності в Україні. Досліджено проблематику дистанційного навчання як дієвого інструменту управлінської освіти. Для здобувачів закладів освіти, слухачів системи перекваліфікації та перепідготовки кадрів, керівників, менеджерів, працівників підприємств, організаційДокумент Геоекономіка та глобальні стратегії українського бізнесу (антикризовий аспект)(Університет «КРОК», 2017) Рокоча, Віра Володимирівна; Одягайло, Борис Михайлович; Терехов, Віктор ІвановичДисципліна «Геоекономіка та геостратегія українського бізнесу» вивчається як продовження загальноекономічних та професійно орієнтованих дисциплін бакалаврату, зокрема базується на теоретичних положеннях курсів «Економіка і зовнішньоекономічні зв’язки України», «Європейська стратегія України», «Конкуренція у міжнародному бізнесі» та «Стратегія європейських компаній на світових ринках». Однією з провідних характеристик глобалізаційних процесів у світовій економіці є збільшення трансграничних потоків товарів, послуг, капіталу та технологій, що призводить до зростання рівня взаємозалежності країн. З огляду на це у XXI сторіччі змінюються джерела конкурентоспроможності національних економік. Глобалізація посилює політичну та економічну конкуренцію в області залучення інвестицій, фінансової допомоги, привабливості бізнесу як на національному, так і на регіональному рівнях.Документ Глобальна економіка: парадигми та парадокси розвитку(Університет «КРОК», 2017) Рокоча, Віра Володимирівна; Одягайло, Борис Михайлович; Терехов, Віктор ІвановичУ монографії розглядаються проблеми становлення та розвитку теорії глобалістики, зокрема тієї її частини, яка пов’язана зі світовою економікою. На основі аналізу великого масиву теоретичного матеріалу досліджують парадигми та методологія глобальної економіки, розкривається внесок київської школи в сучасну глобалістику. Значна увага приділена виявленню парадоксів розвитку глобальної економіки, поряд з класичними виділено і проаналізовано їх новітні форми.Важливою складовою монографії є дослідження місця України у глобалізованому економічному просторі, аналіз напрямків та подальших тенденцій її розвитку як структурного елемента глобальної економіки. Монографія підготовлена на основі аналізу багатого фактичного і статистичного матеріалу, який аргументує авторські висновки і пропоновані теоретико-методологічні положення. Розрахована на спеціалістів з міжнародних економічних відносин, студентів, аспірантів, усіх, зто цікавиться проблемами розвитку глобальної економіки та методології дослідження.Документ Економічна безпека в системі лізингових операцій(Університет «КРОК», 2019) Терехов, В.І.; Терехов, Віктор ІвановичБазові засади державної політики в умовах євроінтеграції України до Європейського співтовариства забезпечуються розробкою і впровадженням стимулюючих заходів з підвищення рівня конкурентоспроможності суб’єктів господарювання. У діючих економічних умовах підвищення конкурентоспроможності формується за рахунок інвестиційних механізмів, насамперед лізингу. У статті досліджуються особливості механізму впровадження лізингових операцій в народногосподарську діяльність держави та роль економічної безпеки у цьому процесі. Визначено основні етапи впровадження лізингу, його обсяги, вплив на показники ефективності діяльності виробництва та необхідності вдосконалення загальної системи цих операцій. На сучасному етапі розвитку економіки активно встановлюються лізингові відносини і відбуваються лізингові операції, що обумовлюється необхідністю постійного технічного переоснащення вітчизняних організацій. Лізинг дає можливість лізингоодержувачам уникнути великих одноразових витрат і дозволяє направити їх власні фінансові ресурси на вирішення організаційних і управлінських завдань. Як показує практика, відносини між лізингодавцем і лізингоодержувачам вимагають підвищеної уваги до вдосконалення системи внутрішнього контролю в обох сторін. Для ефективного функціонування системи внутрішнього контролю у лізингодавців необхідна розробка спеціального методичного інструментарію організації, планування та проведення контрольних процедур до, під час здійснення і після завершення лізингових операцій. Проведення якісного внутрішнього контролю сприяє підвищенню ефективності управління, забезпечуючи динамічний розвиток лізингових організацій зміцненню їх фінансової стійкості та надійності. Актуальність дослідження обумовлена значною практичною значущістю і недостатньою розробленість теоретичних питань в області внутрішнього контролю та економічної безпеки лізингових організацій у сучасних умовах.Документ Запобігання "системним глобальним ефектам" у паливно-енергетичному коплексі України(Університет «КРОК», 2016) Одягайло, Б.М.; Терехов, В.І.; Терехов, Віктор ІвановичСтаттю присвячено дослідженню теоретичних та прикладних аспектів розвитку паливно-енергетичного комплексу України. Спираючись на науково-дослідну парадигму методологічного синтезу, обґрунтовано, що національна економічна система зазнає дестабілізуючого впливу, який відхиляє економічний процес від зазначеного напряму, провокує кризи і порушення у всій системі відтворювальних ланцюжків національної економіки. Цей підхід дає можливість визначити основні дестабілізуючі чинники паливно-енергетичного комплексу УкраїниДокумент Мотиваційні та дидактичні особливості читання електронних лекцій з проблем інтелектуальної власності (капіталу)(Університет «КРОК», 2014) Терехов, В.І.; Одягайло, Б.М.; Терехов, Віктор ІвановичУ статті розкрито дидактичні особливості читання електронної лекції з проблем інтелектуальної власності (капіталу), висвітлено їхню психосоціальну природуДокумент Міжнародна торговельна діяльність(Університет «КРОК», 2018) Рокоча, Віра Володимирівна; Алькема, Віктор Григорович; Терехов, Віктор Іванович; Одягайло, Борис Михайлович; Ковтонюк, Катерина Володимирівна; Харсун, Людмила Григорівна; Ткаленко, Світлана Іванівна; Співаковський, Сергій Володимирович; Співаковська, Тетяна Володимирівна; Літвін, Наталія Миколаївна; Горбачук, Олександр Іванович; Стародубцева, Олена Іванівна; Дмитрієва, Наталія ОлександрівнаВ підручнику висвітлено основоположні проблеми організації та ведення міжнародної торговельної діяльності. Розкрито сутність міжнародної торгівлі, її значення для розвитку національних економік, розглянуто конкретні форми міжнародної торговельної діяльності, класичні і сучасні інструменти її здійснення. Особливість викладення матеріалу - прикладний характер. Кожен розділ підручника доповнений завданями для самостійної та/або індивідуальної роботи здовувачів вищої освіти. Підручник розрахований для спеціальностей «міжнародні економічні відносини» та «міжнародна економіка»Документ Міжнародний бізнес та стратегічні зміни(Університет «КРОК», 2023) Рокоча, Віра Володимирівна; Одягайло, Борис Михайлович; Терехов, Віктор ІвановичУ навчальному посібнику викладено основні проблеми проведення організаційних змін у міжнородних корпораціях, розкрито причини і необхідність їх проведення, узагальнено представлено механізм проведення змін, дано характеристику проблем опору змінам та методів боротьби з ним. Особлива увага приділена організаціям змінам, яких потребують українські компанії, що розбудовуються як міжнародні бізнес структури. Кожна тема містить завдання для самостійної роботи та список літературних джерел для глибшого опанування проблемами змін у міжнародному бізнесі. Для здобувачів вищої освіти, освіти економічних та міжнародних економічних спеціальностей.Документ Міжнародний менеджмент(Університет «КРОК», 2016) Рокоча, Віра Володимирівна; Одягайло, Борис Михайлович; Терехов, Віктор ІвановичПрограма та навчальний посібник для курсу «Міжнародний менеджмент» складені на основі навчальної програми курсу «Міжнародний менеджмент» для підготовки фахівців за напрямом «Економіка і підприємництво». Навчальний посібник буде корисним також для працівників компаній, фірм, установ та організацій, аспірантів, що займаються зовнішньоекономічною діяльністю.Документ Посередницька діяльність на світових товарних ринках(Університет «КРОК», 2020) Рокоча, Віра Володимирівна; Одягайло, Борис Михайлович; Терехов, Віктор Іванович; Філатов, Сергій АнтоновичВ навчальному посібнику розглянуто основоположні проблеми організації посередницької діяльності на світових товарних ринках, а також особливості ринкових процесів в Україні за умов трансформації та глобалізації сучасного світу. Навчальний посібник розрахований на студентів спеціальностей «міжнародні економічні відносини», «комерційна логістика», а також спеціалістів з економіки та міжнародної торгівлі.Документ Розвиток суспільства: соціальні, економічні та психологічні аспекти(Університет «КРОК», 2020) Андрєєва, Віта Анатоліївна; Гаврилюк, Світлана Павлівна; Лойко, Валерія Вікторівна; Коваль, Яна Сергіївна; Кириченко, Оксана Сергіївна; Петрова, Ірина Леонідівна; Поскрипко, Юрій Анатолійович; Плетенецька, Світлана Михайлівна; Румик, Ігор Іванович; Терехов, Віктор Іванович; Брюховецька, Олександра Вікторівна; Ковалькова, Тетяна Олександрівна; Сингаївська, Ірина Валентинівна; Наконечна, Наталія Василівна; Артемов, Володимир Юрійович; Гребень, Світлана Євгенівна; Лаптєв, Михайло Сергійович; Паращенко, Людмила Іванівна; Вовченко, Олена Владиславівна; Дмитренко, Василь Іванович; Захаров, Олександр Іванович; Ляшенко, Олександра Миколаївна; Мігус, Ірина Петрівна; Панченко, Володимир Анатолійович; Лаптєв, Сергій Михайлович; Мігус, Ірина ПетрівнаМонографія є результатом проведення поліаспектних досліджень розвитку суспільства. Зокрема автори сфокусували увагу на таких «м‘яких» аспектах розвитку суспільства, як-от: соціальні, економічні, психологічні, гуманітарні та безпекові, окільки саме вони є найбільш вразливими до викликів і загроз нової реальності. Ключові положення дослідження зосереджені на формулюванні нових наукових гіпотез, методів та інструментів щодо упередження і протидії загрозам розвитку суспільства та подолання їхніх наслідків, які є гетерогенними та біфуркаційними. Видання розраховане на наукових співробітників, державних службовців, викладачів та студентів закладів вищої освіти, практиків, та широкого кола читачів, які цікавляться питаннями розвитку суспільства.Документ Роль соціальних ЗМІ у підвищенні ефективності реклами(Університет «КРОК», 2019) Мельохін, С.П.; Терехов, В.І.; Терехов, Віктор ІвановичПокращення інформаційних технологій змінює кожен бізнес та компанії. Маркетинг в соціальних мережах - це процес підвищення обізнаності, залучення трафіку, клієнтів і перспективи використання соціальних мереж. Наразі соціальні мережі є для маркетингу ефективною платформою для реклами . Таким чином, сайти соціальних мереж надають ідеальну платформу для прямого спілкування між організаціями та клієнтами. Маркетингова діяльність у соціальних мережах повина слідувати новим правилам і принципам, і кожен бізнес повинна чітко визначати, чи підходить їм така діяльність в соціальних мережах чи ні. Спілкування через Інтернет є більш конкретним, з ефективною інтерактивної стратегією серед його користувачів. За останній час інтернет-реклама прийняла нові форми, які мають більше переваг в порівнянні з традиційними засобами масової інформації, такими як друковані ЗМІ, телебачення і радіо. Маркетингові комунікації стають точними, особистими, цікавими, інтерактивними і соціальними. У різних соціальних мережах, таких як Facebook, Instagram, LinkedIn, Telegarm і т. д., застосовуються різні стратегії спілкування, вони не тільки створюють ефект для користувачів, але і змушують їх взаємодіяти зі створеною маркетинговою статистикою. Люди прив'язуються до спілкування з брендами в соціальних мережах, ніж звичайні банери і спливаюча реклама. Дослідження показало, що на ефективність маркетингу в соціальних мережах сильно впливають якість повідомлень /контенту, участь компанії та її зв'язок з іншими маркетинговими платформами. Крім того, необхідний комплексний і детальний аналіз стратегії, щоб точно виміряти віддачу від інвестицій в маркетинг в соціальних мережах. Дослідження також показує, що покоління Міленіалів може бути основним користувачем соціальних мереж, але вони не є основною цільовою аудиторією в соціальних мережах.Документ Роль інформаційного фактора у формуванні переваг на європейських конкурентних ринках(Університет «КРОК», 2018) Терехов, В.І.; Одягайло, Б.М.; Терехов, Віктор Іванович; Одягайло, Борис МихайловичУ статті показано значення достовірних, оперативних і дихотомічних інформаційних чинників для отримання переваг на конкурентних ринках та генерації стратегічних альтернатив. Запропоновано алгоритм генерації альтернатив організації збуту продукції підприємства і вказано переваги які отримало конкретне підприємство від його використання в процесі діяльності на конкурентних ринках. Інформація, необхідна фірмі для розроблення конкурентних переваг, виходить з аналізу відносної позиції на ринку порівняно з позиціями конкурентів (особливо важливі дані про частку ринку конкурентів, переваги споживачів, ступеня задоволеності споживачів наявними продуктами); із порівняння виробничих можливостей фірми з можливостями конкурентів (відомості про витрати виробництва, методи розподілу, маркетингові програми, організацію продажів і сервісного обслуговування основних конкурентів), і нарешті, зі здатності фірми досягати стратегічних цілей. В умовах посилення конкурентного тиску на ринку особливої уваги потребує збереження комерційної таємниці як складової маркетингової інформаційної системи підприємства. Тому дослідження проблеми як отримання, так і шляхи запобігання інформаційно-конкурентному тиску є на сьогодні актуальним завданням. При спробі захистити інформацію, що є комерційною таємницею, підприємство змушене вирішувати подвійне завдання: рекламувати свою продукцію (послуги), а отже, інформувати постачальників і споживачів про свою діяльність; рекламувати без конкретної інформації, що містить аспекти діяльності підприємства, не можна, тому воно зіштовхується з проблемою розкриття комерційної таємниці. Підприємства на сучасному етапі мають потребу в захисті важливих даних, що стосуються комерційної таємниці, а також потребують достовірної інформації про конкурентів з метою виявлення нових переваг. Для ефективного використання економічної інформації маркетологам підприємства слід вирішити багато прикладних проблем і встановити: яка інформація потрібна, коли, у якому обсязі, з якими якісними показниками (точність, достовірність, ступінь конфіденційності, час затримки), де, як і за яку ціну можна отримати цю інформацію; як, якими способами, з якими затратами і в яких умовах здійснюються комунікаційні задачі для економічної інформації (зберігання, передача та відображення); які перетворення економічної інформації необхідно передбачити, знайти параметри алгоритмів перетворення і технології їхнього застосування.Документ Стратегічні пріоритети інтеграції на європейських ринках(Університет «КРОК», 2017) Одягайло, Б.М.; Терехов, В.І.; Терехов, Віктор ІвановичУ статті здійснюється дослідження особливостей та обґрунтування корисності спільної діяльності у міжнародному форматі під час розгортання кризових явищ на європейських ринках.Документ Сучасні методи підвищення ефективності інноваційної системи Європейського Союзу(Університет «КРОК», 2019) Терехов, В.І.; Одягайло, Б.М.; Терехов, Віктор ІвановичУ статті показано значення інноваційних чинників для отримання економічних переваг, обґрунтовується необхідність розробки концептуальних засад ефективного використання інноваційної системи в економіці Європейського Союзу. Цей стан визначається багатьма індикаторами та показниками й потребує економічного обґрунтування та наукового аналізу. Крім того, варто врахувати, що це одна з вагомих складових поняття національна економіка, поруч з іншими – політичними, соціальними, інформаційними, екологічними та іншими. Світова економічна криза підтвердила те, що конкурентоспроможними в кризових умовах є ті промислові підприємства, які активно застосовують у своєї діяльності інновації. Оскільки в країнах з високим економічного та інноваційного розвитку саме впровадження інновацій є важливим фактором забезпечення стабільного довготермінового економічного зростання. Ще в кінці 1990-х років спеціалісти ЄС виділили вісім напрямків науково-технічного розвитку, які визначались першочерговими для забезпечення соціально-економічного прогресу в країнах спільноти. Прийнята в 2000 р. Лісабонська стратегія розвитку ЄС поставила ціль – побудувати до 2010 р. найбільш конкурентоспроможну динамічну економіку, засновану на знаннях. Кінцевим результатом цієї стратегії вбачалось досягнення рекордних темпів економічного зростання, максимального наближення до повної зайнятості та соціальної справедливості. Однак вже в 2005 р. Рада Європи розглянула результати Лісабонської стратегії за 5 років і констатувала невиконання наміченого. Євроспільнота приходить до висновку, що значущість соціальних проблем є надзвичайно вагомою і їх вирішення уможливлює досягнення економічних цілей. В оновленій Лісабонській стратегії основний наголос зроблено на знання, інновації та оптимізацію людського капіталу . ЇЇ цілями стає створення робочих місць в ЄС і нарощування потенціалу економічного зростання за допомогою інвестицій в людський капітал. В 2007 р. в документі «Наукова Європа в глобальному світі» визначені основні області суспільного життя, в яких очікується найбільший попит на НДДКР і відповідно внесок науки та нових технологій до 2020 р.: зайнятість у глобалізованому світі; охорона здоров’я, харчування, зміни клімату, стійке зростання та довкілля. Тому європейські експерти запропонували нову концепцію «ключових технологій» – як технологій, здатних відповісти перед усім на основні соціальні виклики, вирішення яких є основою економічних перетворень. На зміну цим задачам нова десятилітня «Стратегія 2020», що формувалась в умовах посткризового періоду, ставить своїм завданням досягнення цілей зайнятості, продуктивності та соціальної злагоди. Для конкретизації поставлених цілей Стратегії 2020, ЄС визначає 7 пріоритетних напрямів діяльності, що передбачають поєднання вирішення економічних та соціальних завдань. Основною задачею залишається економічне зростання, в соціальній площині задачі Стратегії 2020 охоплюють значне коло проблем.Документ Інноваційні ринки України в системі підвищення конкурентоспроможності та безпеки національної економіки(Університет «КРОК», 2014) Терехов, В.І.; Одягайло, Б.М.; Терехов, Віктор ІвановичУ статті викладено концептуальні засади формування вітчизняних ринків інновацій, у тому числі на рівні регіонів, з метою забезпечення наукового підґрунтя для подальшого впровадження цієї ідеї в практикуДокумент Інституційно-культурні аспекти формування безпекового бізнесового середовища(Університет «КРОК», 2015) Терехов, В.І.; Одягайло, Б.М.; Терехов, Віктор ІвановичУ статті показано значення інституційних і культурних конструкт у формуванні бізнесового середовища минулого та сучасності.Документ Інформаційна складова у формуванні переваг на конкурентних ринках(Університет «КРОК», 2015) Одягайло, Б.М.; Терехов, В.І.; Терехов, Віктор ІвановичУ статті показано значення достовірних, оперативних і дихотомічних інформа ційних чинників для отримання переваг на конкурентних ринках та генерації стратегічних альтернатив. Запропоновано алгоритм генерації альтернатив організації збуту продукції підприємства і вказано переваги які отримало конкретне підприємство від його використання в процесі діяльності на конкурентних ринках.