Перегляд за Автор "Томілко, Д.І."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Розвиток маркетингової комунікативної стратегії підприємства в мережі інтернет(УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024) Дьячук, І.В.; Томілко, Д.І.; Дьячук, Ірина ВіталіївнаУ сучасному світі Інтернет є одним із ключових інструментів для розвитку бізнесу. Швидкий розвиток цифрових технологій і зміна поведінки споживачів стимулюють підприємства до адаптації своїх маркетингових стратегій у цифровому просторі. Розвиток маркетингової комунікативної стратегії в Інтернеті – це не лише виклик, а й велика можливість для компаній завоювати довіру, підвищити лояльність клієнтів і зміцнити свій бренд. Маркетингова комунікація в Інтернеті відрізняється від традиційної тим, що є інтерактивною, динамічною та персоналізованою. Споживачі очікують від брендів миттєвого зворотного зв’язку, релевантного контенту та унікального досвіду