Вчені записки Університету "КРОК". 2015. Вип. 42.

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/3928

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Державне регулювання рекламної технології продакт-плейсмент на українському ринку
    (Університет «КРОК», 2016) Алімпієв, Є.В.; Павлюченко, Я.К.
    Уроботі досліджено основні аспекти сучасного виду реклами – продакт-плейсмент. Визначено та проаналізовано доцільність використання продакт-плейсмент як ме тоду просування продукції, переваги та недоліки цього маркетингового інструменту. З’ясовано, що надвисока ефективність продакт-плейсмент як різновиду прихованої реклами забезпечується шляхом зловживання, пов’язаного з утиском прав споживачів медіа-контенту та власників торгових марок, сприяння розвитку тіньового рекламного ринку та порушення Закону України «Про рекламу». Запропоновано заходи дер жавного регулювання з недопущення зловживань і способи державного контролю за використанням продакт-плейсмент реклами