Маркетинг (075-Магістр)-3
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/5349
Переглянути
22 результатів
Результати пошуку
Документ Маркетингові стратегії організацій сфери послуг: кваліфікаційна робота(Університет «КРОК», 2024) Барков, Андрій ВалерійовичДокумент Формування емоційної складової бренду: кваліфікаційна робота(Університет «КРОК», 2024) Белан, Максим ОлександровичДокумент Гейміфікація та її вплив на задоволеність освітніми послугами: кваліфікаційна робота(Університет «КРОК», 2024) Делістьянов, Роман ЛеонідовичДокумент Формування індивідуальності бренду: кваліфікаційна робота(Університет «КРОК», 2024) Донець, Сергій ЮрійовичДокумент Маркетингові інструменти управління лояльністю клієнтів: кваліфікаційна робота(Університет «КРОК», 2024) Дяків, Ярослав ВасильовичДокумент Оцінка та вибір цінової стратегії підприємства на конкурентному ринку: кваліфікаційна робота(Університет «КРОК», 2024) Карпенко, Олександр СергійовичДокумент Задоволеність персоналу як фактор успішної реалізації стратегії бізнесу: кваліфікаційна робота(Університет «КРОК», 2024) Копил, Андрій МиколайовичДокумент Комерціалізація споживчих інновацій на основі створення стартапів на українському ІТ-ринку: кваліфікаційна робота(Університет «КРОК», 2024) Кошовий, Федір ВасильовичДокумент Конкурентний аналіз і цінове позиціонування на ринку смартфонів: кваліфікаційна робота(Університет «КРОК», 2024) Кулик, Олександр ОлександровичДокумент Маркетингові стратегії малого підприємства: кваліфікаційна робота(Університет «КРОК», 2024) Малюк, Єгор Олександрович
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »