Вчені записки Університету "КРОК". 2016. Вип. 44.

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/3713

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Поняття та значення інформації у маркетинговій діяльності підприємства
    (Університет «КРОК», 2016) Наумова, О.О.; Горобець, С. В.; Наумова, Олена Олександрівна
    У статті проаналізовано сутність поняття маркетингової інформації. Наведено вимоги, які висувають до маркетингової інформації на підприємстві. Узагальнено найбільш типові помилки підприємства на етапі збору маркетингової інформації. Визначено роль маркетингової інформації у системі управління підприємством та в системі підтримки стратегічних рішень