Вчені записки Університету "КРОК". 2024. №4(76).

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/5116

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Фулфілмент & логістика – інноваційний інструментарій для обслуговування клієнтів у системі інтернет-торгівлі
    (Університет «КРОК», 2024) Сумець, Олександр; Климович, Роман; Сумець, Олександр Михайлович
    Стаття присвячена опису інтегративного ефекту від поєднання фулфілменту і логістики при обслуговуванні клієнтів в системі Інтернет-торгівлі. Метою дослідження є встановлення логістичних операцій фулфілмент-процесу обслуговування клієнтів у системі електронної комерції в загальній моделі його поетапної реалізації на підприємствах роздрібної торгівлі. На основі аналізу наукових джерел та бенчмаркінгу міжнародного досвіду була обґрунтована важливість аналізу логістичних операцій фулфілмент-процесу обслуговування клієнтів у системі Інтернет-торгівлі. Вказано на сутність фулфілменту, його роль, основні та допоможні функції. З метою забезпечення ефективного впровадження процесу фулфілменту на підприємствах була сформована поетапна модель реалізації через систему взаємозв’язків від продавця до покупця. На основі бенчмаркінгу міжнародного досвіду провідних компаній-лідерів були узагальнені переваги та недоліки, які варто враховувати в процесі побудови логістичних операцій фулфілмент-процесу обслуговування клієнтів у системі Інтернет-торгівлі. Сформульовані пропозиції щодо подальшого розвитку фулфілменту для підвищення рівня конкурентоспросможності та прибутковості в умовах швидкого прогресу та зростання на ринку. Формалізовано та удосконалено модель поетапної реалізації процесу фулфілменту в системі “продавець-покупець” з урахуванням логістичних операцій. Дана модель надасть можливість підвищити рівень сервісного обслуговування покупців та досягти економії у довгостроковій перспективі. Описані особливості формування логістичних операцій фулфілмент-процесу обслуговування клієнтів будуть корисними практикам-підприємцям, які займаються розвитком онлайн-торгівлі та знаходяться в пошуку шляхів підвищення конкурентоспроможності. Ключові слова: електронна комерція, онлайн-замовлення, Інтернет-торгівля, фулфілмент, конкуренція, логістичні операції.
  • Ескіз
    Документ
    Комунікативний менеджмент: бар’єри комунікацій персоналу організацій
    (Університет «КРОК», 2024) Сумець, Олександр; Сумець, Олександр Михайлович
    Стаття присвячена актуальній темі – дослідженню бар’єрів комунікації персоналу організацій. Початок нинішнього століття характеризується потужними змінами в політиці, економіці, технологіях, а також інтенсивними змінами як національних, так і міжнародних ринків. Все це накладає відбиток на людей і в морально-психологічному аспекті, і в соціо-культурному. Як результат це позначається на їхній поведінці при виконанні своїх трудових обов’язків. Експерти відзначають, що за останні роки кількість конфліктів на роботі має тенденцію до збільшення. Це пояснюється пережитою пандемією та нинішньою війною, погіршенням якості життя та великими вимогами до працівників з боку роботодавців. До цього переліку слід ще додати і наявність практично в кожному колективі бар’єрів, що виникають у процесі комунікацій. Кожен керівник розуміє цю проблему і намагається вирішити у той чи інший спосіб. То ж, щоб ці рішення були ефективними і результативними актуальність дослідження, аналізу і оцінки бар’єрів комунікації між співробітниками організацій не викликає сумнівів і вимагає дальшого ґрунтовного дослідження. Метою дослідження є систематизація бар’єрів комунікації, що виникають у процесі професійної діяльності персоналу організацій різної галузевої належності й форми власності, та надання рекомендацій щодо їх подолання. У статті розглянуто сучасні погляди науковців щодо трактування поняття «комунікативний бар’єр». Задекларована авторська точка зору щодо правильної назви дефініції «комунікативні бар’єри». Запропоновано використовувати назву «бар’єри комунікації». Це важливо для того, щоб не виникало плутанини при систематизації бар’єрів комунікації, що виникають у процесі професійної діяльності персоналу організацій. Визначені бар’єри комунікацій, які найчастіше виникають між працівниками підприємств, фірм і компаній. Виконано систематизацію бар’єрів комунікації, надано їх стислу характеристику. Сформульовано рекомендації щодо подолання бар’єрів комунікації у процесі професійної діяльності персоналу організацій. Виконано оцінювання частоти виникнення бар’єрів комунікації в закладах охорони здоров’я. Встановлено, що серед медичного персоналу більш за все виникають особистісні та організаційні бар’єри комунікацій. З метою уникнення бар’єрів комунікації запропоновано запровадження в організаціях психологічної підтримки персоналу.