Вчені записки Університету "КРОК". 2024. №2(74).

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/2119

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Environmental entrepreneurship: state of the art and prospects
    (Університет «КРОК», 2024) Kuzmenko, Oksana; Serhieieva, Olena; Orlova, Victoriia; Кузьменко, Оксана; Сергєєва, Олена; Орлова, Вікторія
    В статті розглянуто поняття та принципи екологічної підприємницької діяльності, а також наведемо приклади успішних проектів у цій галузі. Метою статті є дослідження щодо розвитку концепції «екологічне підприємництво», дослідження перспектив розвитку екологічного підприємництва в Україні, а також можливості організації абсолютно нових підприємств. Екологічна підприємницька діяльність – це не лише ключ до стабільної прибутковості, але й до збереження нашої природи та забезпечення життєздатності майбутніх поколінь. Сучасний світ стикається з надзвичайно важливими викликами, пов'язаними з екологічними проблемами та збереженням природних ресурсів. Зміна клімату, забруднення повітря та води, виснаження природних резервів стають серйозними загрозами для нашого планетарного спільнотства. У цьому контексті, екологічна підприємницька діяльність стає надзвичайно актуальною та важливою сферою економіки, спрямованою на гармонійне взаємодіяти з природним середовищем. Поняття “екологічна підприємницька діяльність” відображає собою не лише ведення бізнесу, спрямованого на отримання прибутку, але й активну прагнення до збереження природи та створення сталого майбутнього для наступних поколінь. Екологічні підприємці розвивають та впроваджують інноваційні технології та практики, спрямовані на зменшення викидів CO2, заощадження водних ресурсів, раціональне використання енергії, а також на створення продуктів та послуг, що не завдають шкоди природному середовищу.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми стратегічного розвитку туристичних дестинацій в умовах воєнного часу
    (Університет «КРОК», 2024) Гаврилюк, Світлана; Мелесик, Сергій; Воробйова, Наталія; Гаврилюк, Світлана Павлівна; Мелесик, Сергій Володимирович
    У статті представлене дослідження особливостей управління туристичною дестинацією в умовах воєнного часу, обгрунтовано основні проблеми управління дестинацією в цих умовах, що перешкоджають управлінню туристичною дестинацією у воєнний час. Автори виконали комплексне дослідження критичних факторів, що впливають на стратегічне управління туристичними дестинаціями у непрогнозованих умовах війни. Визначено завдання та основні особливості стратегічного управління за таких обставин. Проаналізовано тенденції розвитку туристичного підприємництва в Україні, систематизовано основні проблеми і загрози. Автори систематизували та узагальнили виклики, з якими зіштовхуються в умовах воєнного стану суб’єкти туристичного підприємництва, серед яких: зниження туристичного попиту, вимушений переїзд значної частини населення, обмеження на виїзд за кордон для чоловіків, закрите небо, зростання операційних витрат, зниження безпеки туристів та інше. Зазначається, що інструментами вирішення цих проблем можуть стати розробка нових турів та переорієнтація туристичної діяльності на більш перспективні туристичні напрямки в умовах військових конфліктів. Досліджено переваги туристичних дестинацій як основи формування оптимальної стратегії управління в умовах воєнного часу. Акцентовано увагу на стратегічні та тактичні можливості для підтримки розвитку туристичного підприємництва у контексті сучасних викликів. Наукова новизна отриманих результатів полягає у комплексному вивченні даної проблематики та знаходженні нових підходів щодо управління туристичними напрямками в умовах невизначеності. Методологічною основою дослідження є загальнотеоретичні та специфічні методи, зокрема, метод логічного узагальнення, порівняльного аналізу, теоретичної інтерпретації, а також аналітичний, системний методи, порівняльний аналіз і систематизація. Результати проведеного дослідження можуть бути корисними у практичній роботі туристичних підприємств, які прагнуть підвищити ефективність своєї господарської діяльності в умовах воєнного часу.