Вчені записки Університету "КРОК". 2014. Вип. 38.
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/4204
Переглянути
Документ Формування стратегії розвитку бренда міжнародної компанії у сфері харчової промисловості(Університет «КРОК», 2014) Каліна, І.І.; Коченко, К.А.Розглянуто особливості формування, розроблення та реалізації стратегії розвитку бренда інноваційними підприємствами харчової галузі на прикладі міжнародних компаній The Coca-Cola Company та Roshen, розроблено шляхи вдосконалення брендингової стратегії вітчизняного підприємства з метою пристосування до зовнішніх умовДокумент Інноваційно-інвестиційний механізм розвитку некомерційної організації(Університет «КРОК», 2014) Каліна, І.І.; Шемеляк, М.В.У статті досліджено основні аспекти інноваційно-інвестиційного механізму розвитку некомерційної організації, визначено джерела фінансування некомерційних недержавних організацій та виявлено їх недоліки