Вчені записки Університету "КРОК". 2020. №1(57).
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/2585
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Напрями державної підтримки стратегій розвитку будівельної галузі(Університет «КРОК», 2020) Кононова, О.Є.Система державної підтримки проектів будівництва повинна забезпечувати органічний зв’язок економічних, екологічних інтересів учасників на всіх стадіях їх створення, реалізації та впровадження, починаючи від проектування, фінансування, кредитування, продажу та здавання об’єктів. Державна підтримка передбачає застосування цільових заходів сприяння ефективності стратегій розвитку суб’єктів галузі, вирішення певних проблем, виявлених відповідно до сучасних реалій функціонування зазначеної сфері та досліджуваних підприємницьких структур. Розвиток форм державної підтримки проектів будівництва сприяє росту рівня конкурентоспроможності функціонування суб’єктів будівельної галузі, що впливає на формування перспективи загального росту економіки держави. Метою статті є визначення основних напрямків державної підтримки стратегій розвитку будівельної галузі України, сформульованих на підставі оцінки проблем функціонування та потреб забезпечення певних стратегічних аспектів, встановлених за результатами дослідження. Для досягнення зазначеної мети дослідження будуть використані: метод системного підходу, який дозволить систематизувати основні напрямки відповідно до виокремлених вище проблем нормативно-правового регулювання та потреб впровадження стратегій розвитку; метод вивчення документів (соціологічний метод), який застосовується для встановлення проблем нормативно-правового регулювання зазначеної проблематики; метод прогнозування, за допомогою якого визначаються варіанти (можливості) удосконалення стратегічного розвитку суб’єктів будівельної галузі України, які можуть бути забезпечені за результатами впровадження пропозицій та напрямків оптимізації тощо. Важливим напрямком державної підтримки реалізації успішного стратегічного управління в будівельній галузі виступає вирішення проблем нормативно-правового-забезпечення зазначеної сфери. В процесі дослідження, присвяченого даній проблематиці виокремлено основні проблеми нормативно-правого забезпечення в розрізі вказаного питання. Спробуємо сформулювати та обґрунтувати основні напрямки вирішення проблем та недоліків державного регулювання у вказаній сфері.Документ Educational institutions and the development of the concept of social responsibility(Університет «КРОК», 2020) Abdalqhadr, A.; Mihus, I.; Мігус, Ірина ПетрівнаIncreased competition in the higher education system due to globalization and the strengthening of the role of knowledge in society have led to the fact that higher education institutions, acting as integrating agents of society, have to solve specific tasks not inherent in them. In particular, the higher education system is designed not only to meet students' knowledge needs, but also to take into account the interests of a large number of other stakeholders (stakeholders) in producing knowledge and performing their functions, which in turn will allow higher education institutions to gain sustainable competitive advantage. and scientific services. The education system is balanced if the socio-economic interests are balanced and the actions of all institutions and actors are coordinated. If the education system is characterized by inequality or discrimination, society as a whole will be unstable. The solution of these problems is possible under the formation of a system of social responsibility -awareness oftheir social role, satisfaction of mutual obligations and requirements of major institutions and actors in the field of educational activities -the consumption of educational services, the formation of comprehensively developed, highly moral citizens. economic development of the country and its regions.This research aims to draw attention the role of educational institutions the promoting and Development of The Concept Of Social Responsibility among students, especially higher education students, So thatstudents become more responsible toward their colleagues and friends and families and universities and the society as whole, The researcher used the descriptive analytical approach, relying on previous studies that focused about important role of educational institutions in modifying and improvement behavior of students. The results showed that educational institutions have a prominent role in promoting social responsibility among students by adding some activities and variety ideas inside and outside theclassrooms.Документ Методологічні основи розвитку цифровізації в контексті стратегічних пріоритетів національної економіки(Університет «КРОК», 2020) Каліна, І.І.В статті дослідженно теоретико- методологічні основи стратегічного бачення розвитку цифровізації як обґрунтоване прогнозування економічного, інвестиційного, структурно-організаційного, соціального й іншого стану, тенденцій розвитку, що характеризуються динамікою змін основних результативних, витратних показників, рівнів ефективності ресурсоспоживання, розмірів належних їй сегментів товарного ринку й ринку соціальних послуг, а також пріоритетних або лідерських місць з-поміж учасників ринку. Розкрито етапи комплексного забезпечення розвитку цифровізації. Початковим етапом комплексного забезпечення розвитку цифрофізації, її окремих елементів має бути формування стратегічного бачення розвитку цифрової інфраструктури як експертного, закономірносно-вербального способу визначення перспективи його соціально-економічного розвитку і трансформації під впливом факторів зовнішнього й внутрішнього середовищ. Стратегічне бачення розвитку цифровізації має формулюватися й обґрунтовуватися кваліфікованою експертною групою керівників (менеджерів) у процесі формування й обґрунтування цільових настанов стратегічного плану. При цьому стратегічне бачення має в закономірносно-вербальній формі визначати склад і спрямованість функціонування, основні види якісних характеристик, що забезпечують нормальні умови для виробничої діяльності й обігу товарів, життєдіяльності соціуму і його індивідів, для розвитку окремих об'єктів і їх сукупності в складі цифрової інфраструктури, досягнення економічних і соціальних орієнтирів розвитку в стратегічному періоді часу. При цьому важливо підкреслити, що брак стратегічного бачення розвитку цифровізації, її елементів у виробничій і соціальної сферах забезпечує об'єктивне, з високою мірою обґрунтованості визначення суб'єктами господарювання національного господарства своїх результативних економічних і соціальних меж оптимальної розмірності.