Маркетинг (ОП 075-ФМБ)-2 курс
Постійне посилання на розділhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/1933
Переглянути
20 результатів
Результати пошуку
Документ Фізична культура і здоров’я: навчальний посібник(Університет «КРОК», 2017) Кондес, Тетяна ВасилівнаНавчальний посібник складений відповідно до завдань і положень законів України про освіту, про фізичну культуру і спорт, Національної доктрини розвитку культури. Висвітлюються теоретичні аспекти цілеспрямованого систематичного впливу на людину фізичними вправами, натуральними силами природи, гігієнічними факторами з метою зміцнення здоров’я, розвитку рухових якостей, вдосконалення морфологічних та функціональних можливостей, формування та покращення головних життєво важливих рухових навичок та вмінь, а також пов’язаних з ними знань, забезпечення готовності людини до активної участі в суспільному, виробничому та культурному житті.Документ Вища математика. Частина 1. Вектори і координати. Похідна та її застосування. Інтеграл і його застосування. Диференціальні рівняння. Елементи теорії ймовірностей(Університет «КРОК», 2017) Кахута, Надія ДмитрівнаУ практикумі подано короткі теоретичні відомості, основні означення, теореми та формули, приклади типових завдань з докладним розв’язанням та поясненням, завдання для самостійної роботи студентів із відповідями до них, а також завдання для контрольної роботи студентів.Документ Теорія ймовірностей для економістів і менеджерів(Університет «КРОК», 2018) Кігель, Володимир Романович; Шаров, Олег ІгоровичНавчальний посібник розроблено відповідно до програми дисципліни, яка є складовою навчального процесу підготовки бакалаврів з управлінських та економічних спеціальностей. Посібник містить навчальну програму дисципліни та контекст лекцій, кожна з яких супроводжується завданнями для практичних знань і самостійної роботи студентів. Наведено приклади економічного змісту, які ілюструють відповідні аспекти використання теорії ймовірностей в економічних дослідженнях і менеджменті. Навчальна практика (Ма-ФМБ)Колекція Організація закупівлі та продажуКолекція Основи PRКолекція Основи маркетингуКолекція СтатистикаКолекція