Вчені записки Університету "КРОК"

Постійне посилання на розділhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/282

Відповідно до наказів Міністерства освіти і науки України №886 від 02.07.2020 р. та № 894 від 10 жовтня 2022 р. збірник наукових праць "Вчені записки Університету "КРОК" включено до Переліку наукових фахових видань України, категорія "Б" з економіки (економічні спеціальності - 051 "Економіка", 071 "Облік і оподаткування", 072 "Фінанси, банківська справа та страхування", 073 "Менеджмент", 075 "Маркетинг", 076 "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність", 241 "Готельно-ресторанна справа", 281 "Публічне управління та адміністрування", 292 "Міжнародні економічні відносини") та психології (спеціальність – 053 "Психологія"). Збірник розрахований на науковців, аспірантів та практиків, які проводять дослідження сучасних проблем економіки, управління та психології та шляхів їх розв’язання. Періодичність: щоквартально (березень, червень, вересень, грудень). Мови видання: українська та англійська (змішаними мовами).

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Роль соціальних ЗМІ у підвищенні ефективності реклами
    (Університет «КРОК», 2019) Мельохін, С.П.; Терехов, В.І.; Терехов, Віктор Іванович
    Покращення інформаційних технологій змінює кожен бізнес та компанії. Маркетинг в соціальних мережах - це процес підвищення обізнаності, залучення трафіку, клієнтів і перспективи використання соціальних мереж. Наразі соціальні мережі є для маркетингу ефективною платформою для реклами . Таким чином, сайти соціальних мереж надають ідеальну платформу для прямого спілкування між організаціями та клієнтами. Маркетингова діяльність у соціальних мережах повина слідувати новим правилам і принципам, і кожен бізнес повинна чітко визначати, чи підходить їм така діяльність в соціальних мережах чи ні. Спілкування через Інтернет є більш конкретним, з ефективною інтерактивної стратегією серед його користувачів. За останній час інтернет-реклама прийняла нові форми, які мають більше переваг в порівнянні з традиційними засобами масової інформації, такими як друковані ЗМІ, телебачення і радіо. Маркетингові комунікації стають точними, особистими, цікавими, інтерактивними і соціальними. У різних соціальних мережах, таких як Facebook, Instagram, LinkedIn, Telegarm і т. д., застосовуються різні стратегії спілкування, вони не тільки створюють ефект для користувачів, але і змушують їх взаємодіяти зі створеною маркетинговою статистикою. Люди прив'язуються до спілкування з брендами в соціальних мережах, ніж звичайні банери і спливаюча реклама. Дослідження показало, що на ефективність маркетингу в соціальних мережах сильно впливають якість повідомлень /контенту, участь компанії та її зв'язок з іншими маркетинговими платформами. Крім того, необхідний комплексний і детальний аналіз стратегії, щоб точно виміряти віддачу від інвестицій в маркетинг в соціальних мережах. Дослідження також показує, що покоління Міленіалів може бути основним користувачем соціальних мереж, але вони не є основною цільовою аудиторією в соціальних мережах.