Вчені записки Університету "КРОК"

Постійне посилання на розділhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/282

Відповідно до наказів Міністерства освіти і науки України №886 від 02.07.2020 р. та № 894 від 10 жовтня 2022 р. збірник наукових праць "Вчені записки Університету "КРОК" включено до Переліку наукових фахових видань України, категорія "Б" з економіки (економічні спеціальності - 051 "Економіка", 071 "Облік і оподаткування", 072 "Фінанси, банківська справа та страхування", 073 "Менеджмент", 075 "Маркетинг", 076 "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність", 241 "Готельно-ресторанна справа", 281 "Публічне управління та адміністрування", 292 "Міжнародні економічні відносини") та психології (спеціальність – 053 "Психологія"). Збірник розрахований на науковців, аспірантів та практиків, які проводять дослідження сучасних проблем економіки, управління та психології та шляхів їх розв’язання. Періодичність: щоквартально (березень, червень, вересень, грудень). Мови видання: українська та англійська (змішаними мовами).

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Використання форм туристської анімації в системі професійної підготовки фахівців з туризму
    (Університет «КРОК», 2023) Кондес, Тетяна; Кондес, Тетяна Василівна
    У статті акцентується увага на тому, що в умовах інтенсивних змін, які відбуваються в соціально-економічному розвитку туріндустрії в Україні, неабиякої актуальності продовжує набувати підготовка нового типу фахівців для цієї галузі, особистості професіонала із глибокими фаховими знаннями, сформованими професійними цінностями. Метою статті є дослідження педагогічних умов використання форм туристської анімації в системі професійної підготовки студентів спеціальності «Туризм», аналіз структури та змісту професійної компетентності майбутніх фахівців з туризму. Основним завданням є обґрунтування ефективності використання форм туристської анімації в системі професійної підготовки майбутніх фахівців з туризму. Узагальнено поняття професійних компетентностей майбутніх фахівців з туризму, що визначають готовність і здатність здійснювати і свідомо організовувати діяльність зі створення рекреаційно-анімаційних програм на основі знань, умінь, досвіду, вдосконалення професійно-важливих якостей. Вказано, що використання елементів туристської анімації сприяє розвитку у майбутніх фахівців з туризму артистизму, творчої активності, уяви і мовлення. В процесі розробки анімаційної програми та реалізації рекреаційно-анімаційного проєкту студенти використовували весь арсенал проєктних засобів: від розробки сценарію до технічного конструювання; від функціонального аналізу – до організації та реалізації задуманої програми. Це сприяло вдосконаленню професійно-значущих компетенцій: здатність аналізувати та визначати вимоги до проєкту рекреаційно-анімаційної програми та синтезувати набір можливих рішення завдань чи підходів до виконання розроблених і готових оздоровчо-розважальних заходів; здатність складати докладну специфікацію вимог до рекреаційно-анімаційних програм та готувати повний набір документації оздоровчо-розважальних заходів, з основними економічними розрахунками для їх реалізації; здатність застосовувати методи наукових досліджень при створенні ігрових, оздоровчих програм та доводити новизну своїх концептуальних рішень.