Вчені записки Університету "КРОК"
Постійне посилання на розділhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/282
Відповідно до наказів Міністерства освіти і науки України №886 від 02.07.2020 р. та № 894 від 10 жовтня 2022 р. збірник наукових праць "Вчені записки Університету "КРОК" включено до Переліку наукових фахових видань України, категорія "Б" з економіки (економічні спеціальності - 051 "Економіка", 071 "Облік і оподаткування", 072 "Фінанси, банківська справа та страхування", 073 "Менеджмент", 075 "Маркетинг", 076 "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність", 241 "Готельно-ресторанна справа", 281 "Публічне управління та адміністрування", 292 "Міжнародні економічні відносини") та психології (спеціальність – 053 "Психологія").
Збірник розрахований на науковців, аспірантів та практиків, які проводять дослідження сучасних проблем економіки, управління та психології та шляхів їх розв’язання.
Періодичність: щоквартально (березень, червень, вересень, грудень).
Мови видання: українська та англійська (змішаними мовами).
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Теоретичні напрацювання щодо мотивації та їх впровадження в освіту підлітків(Університет «КРОК», 2024) Аксьонов, МаксимУ викладеному теоретичному дослідженні основною метою було з’ясувати, як існуючі мотиваційні теорії можуть бути імплементовані в освітню систему середньої школи з метою вивчення мотивації підлітків до навчання. Дана стаття аналізує такі теорії як соціальна когнітивна теорія, теорія ситуативних очікувань і цінностей, теорія самовизнання та теорія досягнення мети. Соціальна когнітивна теорія підкреслює роль самоефективності. Теорія ситуативних очікувань і цінностей розглядає, як думка учнів про свої навички та знання впливає на рівень їх залучення. Теорія досягнення мети або цілей показує вплив цільової орієнтації на мотивацію учнів. Особливу увагу в статті приділено теорії самовизнання з зосередженням на задоволенні основних психологічних потреб. Кожна з цих теорій надає свої унікальні погляди на те, що стимулює учнів до залучення до навчання та саморегуляції. Різні теорії мотивації були описані на основі різних досліджень, проведених вченими-психологами. Впровадження даних теорій у навчальну практику має велике значення для розробки стратегій, які ефективно підтримують внутрішню та зовнішню мотивацію у підлітків. Важливість мотиваційних теорій та їх впровадження полягає в необхідності підтримки учнів у навчанні під час війни в Україні та впливу соціальних мереж. Ці зовнішні чинники впливають на те, як мотиваційні теорії можуть бути застосовані в нинішніх освітніх умовах. Аналіз показує зв’язок між теоріями та те, як створити комплексний підхід, що може дати високі результати для освітнього процесу. Реалізація певних теорій може привести до кращого розуміння того, що мотивує студентів, розуміння способів підвищення мотивації. Займаючись різноманітними мотиваційними потребами учнів, вчителі можуть посприяти у створенні ефективного середовища навчання. Досліджено пристрасть як складову мотивації, виділено аспекти гармонійних та одержимих пристрастей, що може дати додаткову інформацію для подальших досліджень. У цьому теоретичному дослідженні є основи для майбутніх досліджень мотивації та практичних застосувань, які спрямовані на покращення навчального досвіду в учнів у середній школі.Документ Підлітковий вік як один із критичних періодів психосексуального розвитку людини(Університет «КРОК», 2022) Сингаївська, Ірина; Федорець, Святослава; Сингаївська, Ірина ВалентинівнаВ статті висвітлена проблематика дослідження питання критичних періодів в формуванні людської сексуальності. Зокрема акцентовано увагу на підлітковому віці як одному з переломних періодів в психосексуальному розвитку людини, оскільки чимало сексуальних проблем, сексуальних дисфункцій можуть одержувати свій початок з дитячого чи підліткового віку. Визначено межі підліткового віку в розумінні вітчизняних науковців, наведено стисле трактування особливостей підліткової сексуальності, її відмінностей та характерних проявів. Описано процес розвитку платонічного, еротичного, сексуального лібідо, їх перебігу та зазначено можливі наслідки в разі «випадіння» однієї зі стадій. Розкрито роль та значення третього етапу психосексуального розвитку, який співпадає з підлітковим та юнацьким віком, окреслено стадії, які входять в даний етап розвитку людської сексуальності та зазначено задачі, які в цей час постають перед підлітками на фоні статевого дозрівання, посилення інтересу до протилежної статі та появи статевого потягу. Висвітлено альтернативні сценарії формування сексуальності у випадку порушень психосексуального розвитку чи фіксацій на одній із його стадій. Подано перелік сексуально-поведінкових проявів в підлітковому віці, які можуть розцінюватись як тривожні ознаки або як свідчення того, що підліток потребує допомоги. Акцентовано увагу на тому, як порушення психосексуального розвитку можуть в подальшому позначитись на сексуальній поведінці людини. Показано, що деякі ускладнення в реалізації дорослої генітальної сексуальності можуть брати свій початок з підліткового віку. На підставі опрацьованого матеріалу окреслені напрямки подальших досліджень, визначені актуальні проблеми та шляхи для наступних розробок відповідних тренінгових, навчальних та виховних програм для підлітків та дорослих.Документ Формування образу фізичного я в контексті становлення цілісної особистості(Університет «КРОК», 2024) Олексюк, Вікторія; Радчук, Галина; Шевченко, ОльгаСтаттю присвячено висвітленню актуальної теми впливу соціально домінуючих еталонів фізичної привабливості на становлення зростаючої особистості. Актуальність проблеми зумовлена тим, що у сучасному світі еталони зовнішньої привабливості посідають провідне місце у формуванні суспільних стандартів успішної особистості та домінують серед чинників становлення самосвідомості зростаючої особистості. Проаналізовано проблему ставлення людини до свого зовнішнього вигляду в структурі Я-концепції особистості як у зарубіжній, так у вітчизняній психології. Визначено трактування феномену «тіла» як матеріального наповнення людини, «тілесності» як матеріально-духовної субстанції, спрямованої на реалізацію у соціумі, а також теорію «схеми тіла», яка об’єднує тіло, емоції та розум. Обґрунтовано, що системотвірним елементом образу Я є образ тіла, який формується у особистісному життєвому досвіді людини внаслідок взаємодії з іншими індивідами, а психологічними чинниками впливу на структуру образу фізичного Я є емоційні переживання людини з приводу своєї тілесності, реакції інших індивідів на людину та ідеальний образ тіла, прийнятий еталонним у соціумі. При цьому психологічні механізми процесу становлення структури образу фізичного Я відображаються у розгортанні таких аспектів його усвідомлення як: джерела окремих переживань, відчуттів; володіння певними функціями та властивостями; об’єкта соціального середовища; носія культурного стереотипу. Акцентовано увагу на тому, що ознаки дорослішання підлітків найяскравіше виявляються у зміні тіла, тому зацікавленість своєю зовнішністю стає однією із найважливіших домінант у становленні самосвідомості. З`ясовано, що неприйняття своїх тілесних якостей здебільшого зумовлює не лише становлення неадекватної самооцінки, порушення соціалізації загалом, але також може стати поштовхом до розвитку психосоматичних розладів у подальшому. Висвітлено, що ставлення до себе щодо задоволеності своїм тілом є істотним компонентом складної структури самосвідомості та має значний вплив на самоповагу, самореалізацію особистості в усіх сферах життя від публічної до інтимної.