Видання Університету

Постійне посилання на розділhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/123456789/35

Монографії, підручники, навчальні посібники, методичні вказівки та інші видання Університету КРОК

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Генеза менеджменту: системи процеси, проекти. Т.1
    (Університет «КРОК», 2024) Алькема, Віктор Григорович; Альба, Віктор Олексійович; Близнюкова, Ірина Олександрівна; Віткін, Леонід Михайлович; Генчевська, Вікторія Олегівна; Данченко, Олена Борисівна; Денчик, Оксана Русланівна; Кириченко, Оксана Сергіївна; Круль, Конрад Януш;
    У першому томі монографії колективу кафедри управлінських технологій Університету економіки та права «КРОК» представлено теоретико-методичні аспекти менеджменту логістичної діяльності сучасних організацій; описано теоретичні аспекти управління ризиками в проектах ІТ-аудиту; представлено результати аналізу креативних підходів до управління ІТ –проектами. Ґрунтовно та всебічно висвітлено питання стандартизації систем менеджменту. представлено сучасні технології управління. Досліджено актуальні питання методології інтегрованого управління відхиленнями в проектах; управління ризиками проектів агропромислового комплексу; теоретико-методичні засади протиризикового управління зацікавленими сторонами проектів агропромислового комплексу та аспекти управління розвитком вітчизняних агроформувань. Для здобувачів закладів освіти, слухачів системи перекваліфікації та перепідготовки кадрів, керівників, менеджерів, працівників підприємств, організацій.
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингові дослідження у проєктах
    (Університет «КРОК», 2021) Данченко, О.Б.; Дзюба, Т.В.; Данченко, Олена Борисівна
    Навчальний посібник «Маркетингові дослідження у проєктах» - це детальне дослідження ринку на передінвестиційному етапі, яке є основною частиною маркетингового аналізу нового проєкту. Авторки об’єднали свої знання і досвід в проектному та маркетинговому менеджменті, щоб допомогти проєктним менеджерам впоратися з таким важливим і відповідальним етапом проєкту, як передінвестиційні маркетингові дослідження. В роботі проаналізовані технології маркетингових досліджень та маркетингове обґрунтування інвестиційного проєкту, розкрито сутність розуміння клієнтів та перевірка проєктів на життєдіяльність. Результатом цього дослідження є оцінка ринкового потенціалу для нового продукту і розрахунок прогнозу продажів, а також оцінка рівня конкурентоспроможності нового продукту (послуги). Навчальний посібник розрахований на широке коло науковців, фахівців, керівників, підприємців, здобувачів наукових ступенів, усіх зацікавлених осіб, які займаються маркетинговими дослідженнями у проєктах.
  • Ескіз
    Документ
    Практичні аспекти реінжинірингу бізнес-процесів
    (Університет «КРОК», 2017) Данченко, Олена Борисівна
    У навчальному посібнику викладено теоретичні та практичні аспекти реінжинірингу бізнесу. Посібник призначений для магістрантів зі спеціальності «Бізнес адміністрування», викладачів, менеджерів вищої та середньої ланки, проектних менеджерів.