Видання Університету
Постійне посилання на розділhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/123456789/35
Монографії, підручники, навчальні посібники, методичні вказівки та інші видання Університету КРОК
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Генеза менеджменту: системи процеси, проекти. Т.1(Університет «КРОК», 2024) Алькема, Віктор Григорович; Альба, Віктор Олексійович; Близнюкова, Ірина Олександрівна; Віткін, Леонід Михайлович; Генчевська, Вікторія Олегівна; Данченко, Олена Борисівна; Денчик, Оксана Русланівна; Кириченко, Оксана Сергіївна; Круль, Конрад Януш;У першому томі монографії колективу кафедри управлінських технологій Університету економіки та права «КРОК» представлено теоретико-методичні аспекти менеджменту логістичної діяльності сучасних організацій; описано теоретичні аспекти управління ризиками в проектах ІТ-аудиту; представлено результати аналізу креативних підходів до управління ІТ –проектами. Ґрунтовно та всебічно висвітлено питання стандартизації систем менеджменту. представлено сучасні технології управління. Досліджено актуальні питання методології інтегрованого управління відхиленнями в проектах; управління ризиками проектів агропромислового комплексу; теоретико-методичні засади протиризикового управління зацікавленими сторонами проектів агропромислового комплексу та аспекти управління розвитком вітчизняних агроформувань. Для здобувачів закладів освіти, слухачів системи перекваліфікації та перепідготовки кадрів, керівників, менеджерів, працівників підприємств, організацій.Документ Маркетингові дослідження у проєктах(Університет «КРОК», 2021) Данченко, О.Б.; Дзюба, Т.В.; Данченко, Олена БорисівнаНавчальний посібник «Маркетингові дослідження у проєктах» - це детальне дослідження ринку на передінвестиційному етапі, яке є основною частиною маркетингового аналізу нового проєкту. Авторки об’єднали свої знання і досвід в проектному та маркетинговому менеджменті, щоб допомогти проєктним менеджерам впоратися з таким важливим і відповідальним етапом проєкту, як передінвестиційні маркетингові дослідження. В роботі проаналізовані технології маркетингових досліджень та маркетингове обґрунтування інвестиційного проєкту, розкрито сутність розуміння клієнтів та перевірка проєктів на життєдіяльність. Результатом цього дослідження є оцінка ринкового потенціалу для нового продукту і розрахунок прогнозу продажів, а також оцінка рівня конкурентоспроможності нового продукту (послуги). Навчальний посібник розрахований на широке коло науковців, фахівців, керівників, підприємців, здобувачів наукових ступенів, усіх зацікавлених осіб, які займаються маркетинговими дослідженнями у проєктах.