Видання Університету
Постійне посилання на розділhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/123456789/35
Монографії, підручники, навчальні посібники, методичні вказівки та інші видання Університету КРОК
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Бізнес-стратегії європейських компаній(Університет «КРОК», 2018) Рокоча, Віра Володимирівна; Одягайло, Борис Михайлович; Терехов, Віктор ІвановичВ навчальному посібнику висвітлено основоположні проблеми організації та ведення бізнес - стратегії європейських компаній. Розкрито сутність ведення міжнародного бізнесу та його значення для розвитку національних економік, розглянуто конкретні форми ведення міжнародної торгівлі, класичні і сучасні інструменти її здійснення. Особливість викладання матеріалу - прикладний характер. Кожен розділ підручника доповнений завданнями для самостійної та , або індивідуальної роботи здобувачів вищої освіти.Документ Міжнародний менеджмент(Університет «КРОК», 2016) Рокоча, Віра Володимирівна; Одягайло, Борис Михайлович; Терехов, Віктор ІвановичПрограма та навчальний посібник для курсу «Міжнародний менеджмент» складені на основі навчальної програми курсу «Міжнародний менеджмент» для підготовки фахівців за напрямом «Економіка і підприємництво». Навчальний посібник буде корисним також для працівників компаній, фірм, установ та організацій, аспірантів, що займаються зовнішньоекономічною діяльністю.Документ Геоекономіка та глобальні стратегії українського бізнесу (антикризовий аспект)(Університет «КРОК», 2017) Рокоча, Віра Володимирівна; Одягайло, Борис Михайлович; Терехов, Віктор ІвановичДисципліна «Геоекономіка та геостратегія українського бізнесу» вивчається як продовження загальноекономічних та професійно орієнтованих дисциплін бакалаврату, зокрема базується на теоретичних положеннях курсів «Економіка і зовнішньоекономічні зв’язки України», «Європейська стратегія України», «Конкуренція у міжнародному бізнесі» та «Стратегія європейських компаній на світових ринках». Однією з провідних характеристик глобалізаційних процесів у світовій економіці є збільшення трансграничних потоків товарів, послуг, капіталу та технологій, що призводить до зростання рівня взаємозалежності країн. З огляду на це у XXI сторіччі змінюються джерела конкурентоспроможності національних економік. Глобалізація посилює політичну та економічну конкуренцію в області залучення інвестицій, фінансової допомоги, привабливості бізнесу як на національному, так і на регіональному рівнях.Документ Міжнародний бізнес та стратегічні зміни(Університет «КРОК», 2023) Рокоча, Віра Володимирівна; Одягайло, Борис Михайлович; Терехов, Віктор ІвановичУ навчальному посібнику викладено основні проблеми проведення організаційних змін у міжнородних корпораціях, розкрито причини і необхідність їх проведення, узагальнено представлено механізм проведення змін, дано характеристику проблем опору змінам та методів боротьби з ним. Особлива увага приділена організаціям змінам, яких потребують українські компанії, що розбудовуються як міжнародні бізнес структури. Кожна тема містить завдання для самостійної роботи та список літературних джерел для глибшого опанування проблемами змін у міжнародному бізнесі. Для здобувачів вищої освіти, освіти економічних та міжнародних економічних спеціальностей.