Видання Університету
Постійне посилання на розділhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/123456789/35
Монографії, підручники, навчальні посібники, методичні вказівки та інші видання Університету КРОК
Переглянути
12 результатів
Результати пошуку
Документ Методичні настанови до виконання здобувачами вищої освіти Проєкту третього рівня(Університет «КРОК», 2022) Єпік, Марина Олександрівна; Тимчук, Олег СергійовичПроєкт третього рівня виконується здобувачами спеціальності 122 «Комп'ютерні науки» у відповідності до навчального плану 3 курсу у 6 семестрі. Метою виконання Проєкту є проєктування та реалізація програмного забезпечення з базою даних, логікою доступу до даних, логікою програми та логікою інтерфейсу. База даних розробляється на основі реляційної моделі даних. При цьому нормалізація має бути виконана до рівня вимог третьої нормальної форми (3НФ). Виконання Проєкту виконується відповідно до рекомендацій щодо створення баз даних, що наведені у курсі Database Foundations від Oracle Academy. Доступ здобувачам до методичних рекомендацій, програмного забезпечення та хмарних сервісів надається відповідно до угоди про членство університету «KROK» у Oracle Academy.Документ Методичні настанови до виконання здобувачами вищої освіти Проєкту другого рівня(Університет «КРОК», 2022) Єпік, Марина Олександрівна; Тимчук, Олег СергійовичПроєкт другого рівня виконується здобувачами спеціальності 122 «Комп'ютерні науки» у відповідності до навчального плану 2 курсу у 4 семестрі. Метою виконання Проєкту є проєктування та реалізація кросплатформного програмного забезпечення із застосуванням процедурної та об’єктно-орієнтованої парадигм програмування, методів й алгоритмів обчислень, структур даних і механізмів управління. Програмне забезпечення обов’язково повинно мати графічний інтерфейс користувача. Логіка програми має бути реалізована на мові програмування Python, а логіка інтерфейсу – на PyQt 5. Проєкт виконується відповідно до рекомендацій щодо створення і керування стартапами (startups), розробником яких є Громадська організація «Платформа інноваційного партнерства» (YEP™).Документ Методичні настанови до виконання здобувачами вищої освіти Проєкту четвертого рівня(Університет «КРОК», 2022) Єпік, Марина Олександрівна; Тимчук, Олег СергійовичПроєкт четвертого рівня виконується здобувачами спеціальності 122 «Комп'ютерні науки» у відповідності до навчального плану 4 курсу у 8 семестрі. Метою виконання Проєкту є проєктування та реалізація програмного забезпечення на основі архітектури клієнт-сервер, включаючи сховище даних, логіку доступу до даних, логіку програми та логіку інтерфейсу. Клієнт має відповідати за логіку інтерфейсу, а сервер – за сховище даних та логіку доступу до даних. Логіка програми може бути зосереджена як на клієнті (товстий клієнт), так і на сервері (тонкий клієнт). Типовим прикладом програмного забезпечення з архітектурою клієнт-сервер є веб-застосунки, мобільні веб-застосунки або мобільні застосунки. Для створення серверної частини програмного забезпечення можуть бути використані різноманітні серверні технології та мови програмування, наприклад: PHP, Python, Java, ASP, Node.js, Ruby. Для створення клієнтської частини можуть бути використані HTML, CSS, JavaScript, Java, .NET.Документ Методичні рекомендації з організації та проведення виробничої практики (спеціальність 242 «Туризм», ОПП «Туризм» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти)(Університет «КРОК», 2022) Мелько, Людмила Федорівна; Уварова, Ганна Шевкетівна; Гаврилюк, Світлана Павлівна; Карюк, Вікторія Іванівна; Міхо, Олена Іванівна; Сокол, Тетяна ГеоргіївнаМетодичні рекомендації з організації та проведення виробничої практики призначені для здобувачів вищої освіти 4 курсу спеціальності «Туризм» (освітньо-професійна програма «Туризм», освітній рівень «бакалавр»). У виданні містяться загальні положення щодо проходження виробничої практики студентами спеціальності «Туризм» (ОПП «Туризм), пропонується програма практики, розкривається її мета та завдання, питання організації та керівництва, етапи та зміст, надаються методичні рекомендації щодо проходження практики, підготовки звітної документації, процедура захисту та критерії оцінювання. В кінці представлені додатки, де надаються приклади оформлення титульної сторінки, змісту практики та відповідних таблиць.Документ Методичні рекомендації до виконання і захисту кваліфікаційної роботи (спеціальність 242 «Туризм», ОПП «Туризм» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти)(Університет «КРОК», 2022) Мелько, Людмила Федорівна; Уварова, Ганна Шевкетівна; Гаврилюк, Світлана Павлівна; Карюк, Вікторія Іванівна; Козійчук, Оксана ГригорівнаМетодичні рекомендації до виконання і захисту кваліфікаційної роботи призначені для здобувачів вищої освіти 4 курсу спеціальності «Туризм» (освітньо-професійна програма «Туризм», освітній рівень «бакалавр»). У виданні містяться: загальні положення щодо написання кваліфікаційної роботи, завдання та її місце в системі фахової підготовки, етапи виконання кваліфікаційної роботи, склад та зміст, вимоги до оформлення, підготовка до захисту і захист, критерії оцінювання. В кінці представлені додатки, де надаються приклади оформлення титульної сторінки, завдання, оформлення ілюстративних матеріалів тощо. Представлені науково-методичні матеріали є результатом колективної діяльності кафедри туризму Університету «КРОК».Документ Методичні рекомендації щодо виконання курсових робіт (спеціальність 242 «Туризм», ОПП «Туризм» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти)(Університет «КРОК», 2022) Мелько, Людмила Федорівна; Уварова, Ганна Шевкетівна; Гаврилюк, Світлана ПавлівнаМетодичні рекомендації щодо виконання курсових робіт призначені для здобувачів вищої освіти 2-3 курсів спеціальності «Туризм» (освітньо-професійна програма «Туризм», освітній рівень «Бакалавр»). У рекомендації включені загальні положення щодо виконання курсової роботи, розкривається структура, даються поради до написання розділів, організації дослідження та оформлення курсової роботи. Звертається увага на критерії оцінювання і процедуру захисту курсової роботи. В додатках, розміщених в кінці методичних рекомендацій, надаються приклади тем, зразок оформлення титульної сторінки та заяви. Представлені навчально-методичні матеріали є результатом колективної діяльності кафедри туризму Університету «КРОК».Документ Методичні рекомендації з організації та проведення практики (спеціальність 242 «Туризм», ОПП «Туризм» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти) 1-3 курс(Університет «КРОК», 2022) Мелько, Людмила Федорівна; Уварова, Ганна Шевкетівна; Гаврилюк, Світлана Павлівна; Литвинова, Тетяна Станіславівна; Міхо, Олена Іванівна; Растворова, Марія ОлександрівнаМетодичні рекомендації з організації та проведення практики призначені для здобувачів вищої освіти 1-3 курсів спеціальності «Туризм» (освітньопрофесійна програма «Туризм», освітній рівень «бакалавр»). У виданні містяться програми з навчальних та виробничої (технологічної) практик: загальні положення щодо проходження практики студентами спеціальності «Туризм» на 1-3 курсах, розкривається мета та завдання практики, питання організації та керівництва, етапи та зміст практики. Надаються методичні рекомендації щодо оформлення звітної документації, а також критерії оцінювання та процедура захисту. У додатках представлені приклади оформлення титульної сторінки, змісту практики та відповідних таблиць. Представлені науково-методичні матеріали є результатом колективної роботи кафедри туризму Університету «КРОК», стейкхолдерів, партнерів, випускників.Документ Фінансове право(Університет «КРОК», 2024) Чернетченко, Олена МиколаївнаНавчальна дисципліна «Фінансове право» спрямована сформувати правовий світогляд майбутніх фахівців зі спеціальності «Право». Дисципліна має на меті не лише надати необхідні знання, а й навчити правильно використовувати правові норми при виконанні професійних завдань. Метою викладання навчальної дисципліни «Фінансове право» є здобуття знань норм права, які регулюють публічні фінансові відносини, а також засвоєння та розуміння здобувачами особливостей змісту правовідносин у сфері публічної фінансової діяльності, з’ясування особливостей їх прояву у різних сферах цієї діяльності, розв’язання складних фінансово-правових проблем. Семінарські заняття - вид навчальної роботи під керівництвом викладача, що полягає у обговоренні попередньо визначених тем до яких здобувачі освіти готують тези виступів на підставі індивідуально виконаних завдань . Семінарські заняття проводяться в аудиторіях з однією академічною групою.Документ Основи медичного права(Університет «КРОК», 2024) Чернетченко, Олена МиколаївнаНавчальна дисципліна «Основи медичного права» спрямована сформувати правовий світогляд майбутніх фахівців зі спеціальності «Право». Дисципліна має на меті не лише надати необхідні знання, а й навчити правильно використовувати правові норми при виконанні професійних завдань. Метою курсу є оволодіння знаннями про сутність правового регулювання суспільних відносин у сфері охорони здоров’я, комплекс прав людини та громадянина, пов’язаних з забезпеченням охорони здоров’я, та особливості їх реалізації у процесі надання медичної допомоги. Завданням навчальної дисципліни «Основи медичного права» є засвоєння студентами основних прав людини та пацієнта у сфері охорони здоров’я та порядку їх реалізації; ознайомлення з правовими нормами законодавства; набуття навичок консультування громадян стосовно порядку реалізації їх прав у сфері охорони здоров’я та організації юридичного захисту у випадку порушення таких прав. Семінарські заняття проводяться з основних тем розглянутих на лекційних заняттях. Самостійна та індивідуальна робота -це форма навчання, що має на меті розширення та дослідження питань винесених на розгляд на лекційних заняттях, а також опрацювання питань, які не були висвітлені на лекційних та семінарських заняттях.Документ Organisation Theory and Organisational Development: guidelines for students of full-time and part-time forms of education(Університет «КРОК», 2023) Marynovych, Viktoriia V.; Маринович, Вікторія ВолодимирівнаThe guidelines are designed for students studying the discipline "Organisation Theory and Organisational Development". They include an introduction, the purpose and tasks of the discipline, instructional and methodological materials, lessons overview, questions for preparing for seminar classes, problematic tasks for self study, tasks for practical work of students, means for conducting midterm and final tests (comprehensive tests for checking knowledge of the discipline, questions for conducting midterm tests, questions for conducting the final test), the final assessment criteria, as well as literature and supplements. They give students the basics about mechanisms and principles of the functioning of organisations and provide students with constructive knowledge in the form of certain methods and techniques for finding solutions to specific organisational tasks and improving organisational structure. These guidelines are for full-time and part-time students (majoring in "International Economic Relations"), and scientific and pedagogical staff of higher education institutions.