Видання Університету
Постійне посилання на розділhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/123456789/35
Монографії, підручники, навчальні посібники, методичні вказівки та інші видання Університету КРОК
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Інноваційна діяльність: стимули та перешкоди(Університет «КРОК», 2010) Петрова, І.Л.; Шпильова, Т.І.; Сисоліна, Н.П.; Петрова, Ірина ЛеонідівнаРозглядаються актуальні питання розвитку інноваційної діяльності, її зміст і характер, основні види та напрями. Реалізується новий підхід до управління інноваційною діяльністю в контексті стратегічного розвитку економіки окремого підприємства та країни в цілому. Досліджується взаємозв’язок процесу інноваційної діяльності та інтелектуального капіталу. Значна увага приділяється соціально-економічному та правовому забезпеченню механізму стимулювання інноваційної праці. Висвітлюється питання оцінки та стимулювання діяльності керівників та фахівців, зокрема інженерно-технічного напряму промислового сектору економіки України, наводяться методики комплексної оцінки праці менеджерів, комплексної оцінки та багатокомпонентного стимулювання діяльності фахівців інженерно-технічного напряму. Призначено для керівників, менеджерів, спеціалістів інженерно-технічних підрозділів, а також може використовуватися у науково-практичній роботі викладачів, аспірантів і студентів економічних навчальних закладів та спеціальностей.Документ Розвиток суспільства: соціальні, економічні та психологічні аспекти(Університет «КРОК», 2020) Андрєєва, Віта Анатоліївна; Гаврилюк, Світлана Павлівна; Лойко, Валерія Вікторівна; Коваль, Яна Сергіївна; Кириченко, Оксана Сергіївна; Петрова, Ірина Леонідівна; Поскрипко, Юрій Анатолійович; Плетенецька, Світлана Михайлівна; Румик, Ігор Іванович; Терехов, Віктор Іванович; Брюховецька, Олександра Вікторівна; Ковалькова, Тетяна Олександрівна; Сингаївська, Ірина Валентинівна; Наконечна, Наталія Василівна; Артемов, Володимир Юрійович; Гребень, Світлана Євгенівна; Лаптєв, Михайло Сергійович; Паращенко, Людмила Іванівна; Вовченко, Олена Владиславівна; Дмитренко, Василь Іванович; Захаров, Олександр Іванович; Ляшенко, Олександра Миколаївна; Мігус, Ірина Петрівна; Панченко, Володимир Анатолійович; Лаптєв, Сергій Михайлович; Мігус, Ірина ПетрівнаМонографія є результатом проведення поліаспектних досліджень розвитку суспільства. Зокрема автори сфокусували увагу на таких «м‘яких» аспектах розвитку суспільства, як-от: соціальні, економічні, психологічні, гуманітарні та безпекові, окільки саме вони є найбільш вразливими до викликів і загроз нової реальності. Ключові положення дослідження зосереджені на формулюванні нових наукових гіпотез, методів та інструментів щодо упередження і протидії загрозам розвитку суспільства та подолання їхніх наслідків, які є гетерогенними та біфуркаційними. Видання розраховане на наукових співробітників, державних службовців, викладачів та студентів закладів вищої освіти, практиків, та широкого кола читачів, які цікавляться питаннями розвитку суспільства.Документ Контент-маркетинг(Університет «КРОК», 2023) Петрова, Ірина Леонідівна; Дьячук, Ірина ВіталіївнаЦифровізація всіх аспектів сучасного життя суттєво вливає на зміну структури ринків, моделей поведінки споживачів та разючу зміну бізнесових процесів, особливо в сфері маркетингової діяльності. Саме тому дисципліна «Контент-маркетинг» є однією з ключових задля формування теоретичних знань та практичних навичок роботи в умовах швидкоплинних змін ринкового середовища до дає змогу сформувати компетенції, що є критично необхідними в умовах сучасного стану економічного розвитку. Дисципліна призначена для студентів спеціальності 075 Маркетинг.Документ Маркетингові комунікації(Університет «КРОК», 2023) Петрова, Ірина Леонідівна; Дьячук, Ірина ВіталіївнаНавчально-методичний посібник для студентів денної, заочної та дистанційної форм навчання спеціальності 075 Маркетинг виконані відповідно до програми навчальної дисципліни "Маркетингові комунікації". Дисципліна «Маркетингові комунікації», як обов’язкова компонента освітньо-професійної програми «Маркетинг», спрямована на формування у студентів інтегральної компетентності.