Видання Університету

Постійне посилання на розділhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/123456789/35

Монографії, підручники, навчальні посібники, методичні вказівки та інші видання Університету КРОК

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингові дослідження у проєктах
    (Університет «КРОК», 2021) Данченко, О.Б.; Дзюба, Т.В.; Данченко, Олена Борисівна
    Навчальний посібник «Маркетингові дослідження у проєктах» - це детальне дослідження ринку на передінвестиційному етапі, яке є основною частиною маркетингового аналізу нового проєкту. Авторки об’єднали свої знання і досвід в проектному та маркетинговому менеджменті, щоб допомогти проєктним менеджерам впоратися з таким важливим і відповідальним етапом проєкту, як передінвестиційні маркетингові дослідження. В роботі проаналізовані технології маркетингових досліджень та маркетингове обґрунтування інвестиційного проєкту, розкрито сутність розуміння клієнтів та перевірка проєктів на життєдіяльність. Результатом цього дослідження є оцінка ринкового потенціалу для нового продукту і розрахунок прогнозу продажів, а також оцінка рівня конкурентоспроможності нового продукту (послуги). Навчальний посібник розрахований на широке коло науковців, фахівців, керівників, підприємців, здобувачів наукових ступенів, усіх зацікавлених осіб, які займаються маркетинговими дослідженнями у проєктах.
  • Ескіз
    Документ
    Контент-маркетинг
    (Університет «КРОК», 2023) Петрова, Ірина Леонідівна; Дьячук, Ірина Віталіївна
    Цифровізація всіх аспектів сучасного життя суттєво вливає на зміну структури ринків, моделей поведінки споживачів та разючу зміну бізнесових процесів, особливо в сфері маркетингової діяльності. Саме тому дисципліна «Контент-маркетинг» є однією з ключових задля формування теоретичних знань та практичних навичок роботи в умовах швидкоплинних змін ринкового середовища до дає змогу сформувати компетенції, що є критично необхідними в умовах сучасного стану економічного розвитку. Дисципліна призначена для студентів спеціальності 075 Маркетинг.
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингові комунікації
    (Університет «КРОК», 2023) Петрова, Ірина Леонідівна; Дьячук, Ірина Віталіївна
    Навчально-методичний посібник для студентів денної, заочної та дистанційної форм навчання спеціальності 075 Маркетинг виконані відповідно до програми навчальної дисципліни "Маркетингові комунікації". Дисципліна «Маркетингові комунікації», як обов’язкова компонента освітньо-професійної програми «Маркетинг», спрямована на формування у студентів інтегральної компетентності.
  • Ескіз
    Документ
    Міжнародна торговельна діяльність
    (Університет «КРОК», 2018) Рокоча, Віра Володимирівна; Алькема, Віктор Григорович; Терехов, Віктор Іванович; Одягайло, Борис Михайлович; Ковтонюк, Катерина Володимирівна; Харсун, Людмила Григорівна; Ткаленко, Світлана Іванівна; Співаковський, Сергій Володимирович; Співаковська, Тетяна Володимирівна; Літвін, Наталія Миколаївна; Горбачук, Олександр Іванович; Стародубцева, Олена Іванівна; Дмитрієва, Наталія Олександрівна
    В підручнику висвітлено основоположні проблеми організації та ведення міжнародної торговельної діяльності. Розкрито сутність міжнародної торгівлі, її значення для розвитку національних економік, розглянуто конкретні форми міжнародної торговельної діяльності, класичні і сучасні інструменти її здійснення. Особливість викладення матеріалу - прикладний характер. Кожен розділ підручника доповнений завданями для самостійної та/або індивідуальної роботи здовувачів вищої освіти. Підручник розрахований для спеціальностей «міжнародні економічні відносини» та «міжнародна економіка»