Кваліфікаційні роботи здобувачів освіти

Постійне посилання на розділhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/123456789/18

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Гнучке управління бізнес-проєктом «Виробництво меблів»
    (Університет «КРОК», 2024) Балаклійський, Дмитро
    У кваліфікаційній роботі досліджено актуальну проблему гнучкого управління розробкою вдосконалення виробничого процесу використовуючи методи та інструменти гнучкого управління проєктами. Розроблено план процесу вдосконалення виробництва на основі аналізу ринку та потреб клієнтів. Визначено особливості гнучкого управління робичим процесом для автоматизації інтеграції між виробничими ланками з використанням методології Kanban та вдосконалення системи управлыння за допомогою Lean підходу. Також, було розкрито особливості лідерства, управління взаємодією та комунікаціями для гнучкого управління робочим процесом виробництва
  • Ескіз
    Документ
    Гнучке управління створенням e-commerce платформи «SmartShop» для компанії "Sweet Craft"
    (Університет «КРОК», 2024) Поліщук, Сергій
    У кваліфікаційній роботі досліджено актуальну проблему гнучкого управління розробкою e-commerce платформи «SmartShop» для компанії "Sweet Craft", спрямованої на покращення процесів продажу, впровадження програм лояльності та збільшення доходів компанії. Дослідження проведено з використанням методів та інструментів гнучкого управління проєктами, зокрема методології Agile та фреймворку Scrum. Розроблено візію продукту на основі детального аналізу ринку натуральних кондитерських виробів та потреб цільової аудиторії. Визначено особливості гнучкого управління розробкою e-commerce платформи, включаючи планування спринтів, формування команди та організацію робочих процесів. Особлива увага приділена інтеграції платформи з існуючими бізнес-процесами компанії та системами управління (1С, CRM). У роботі розкрито особливості лідерства в Agile-середовищі, управління взаємодією та комунікаціями в контексті розробки e-commerce платформи. Проаналізовано роль Product Owner, Scrum Master та команди розробки у створенні успішного продукту. Проведено економічний аналіз проєкту, включаючи розрахунок NPV, коефіцієнта співвідношення вигоди до витрат (BCR) та періоду окупності. Розглянуто перспективи подальшого розвитку та масштабування платформи «SmartShop».
  • Ескіз
    Документ
    Гнучке управління створенням ігрової платформи
    (Університет «КРОК», 2024) Ярусевич, Данило
    У кваліфікаційній роботі розглядається процес створення ігрової платформи, яка зможе забезпечити користувачів легким доступом до ігор і включатиме в себе можливості для безпосередньої взаємодії між гравцями. Головною метою розробки є впровадження сучасної платформи яка забезпечить користувачів високим рівнем технічного виконання з акцентом на сучасний користувацький досвід та інтеграцію передових новітніх технологій, серед яких є віртуальна реальність (VR), хмарні рішення, підтримка існуючих на ринку контролерів. Розробка ведеться із застосуванням Agile підходів та практик, що дає змогу швидко реагувати на зміни ринкових вимог та оперативно отримувати зворотний зв'язок від користувачів і зацікавлених сторін