Кваліфікаційні роботи здобувачів освіти

Постійне посилання на розділhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/123456789/18

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Логістичний сервіс компаній та забезпечення гнучкості обслуговування споживачів
    (Університет «КРОК», 2024) Ямкова, Маргарита Олександрівна
    Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню ролі управління логістичним сервісом в сучасних умовах та особливостям забезпечення гучності у обслуговуванні споживачів. Вивчення логістичного сервісу у контексті його ролі у забезпеченні гнучкості обслуговування споживачів дозволяє розкрити ключові аспекти, такі як стратегії управління запасами, оптимізація транспортних та складських процесів, а також впровадження інноваційних технологій та електронної комерції. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження, аналіз та узагальнення теоретичних положень щодо механізму управління логістичним сервісом і обґрунтування шляхів його удосконалення в умовах вітчизняного підприємства ТОВ «Бест Юніон Україна». Для досягнення мети кваліфікаційної роботи проаналізовано теоретичні основи поняття логістичного сервісу та обслуговування споживачів; досліджено сучасні форми та методи управління логістичним сервісом в компанії; проведено діагностику розвитку логістичного сервісу Україні в сучасних умовах; надали аналіз загальній організаційній характеристиці підприємства ТОВ «БЕСТ ЮНІОН УКРАЇНА»; продіагностували логістичну систему обслуговування споживачів ТОВ «БЕСТ ЮНІОН УКРАЇНА»; проведено аналіз управління логістичних сервісом та застосування гнучкої системи обслуговування; досліджено особливості обслуговування споживача в логістичній сервісній компанії в воєнний період; розроблено управлінську стратегію логістичної системи обслуговування споживачів та шляхи забезпечення гнучкого сервісу; запропоновано систему удосконалення логістичної системи обслуговування та розраховано його ефективність управління.
  • Ескіз
    Документ
    Комунікаційний менеджмент логістичного сервісу компанії КП «Корюківка водоканал»
    (Університет «КРОК», 2024) Бабич, Владислав Сергійович;
    Кваліфікаційна робота спрямована на вирішення проблемних питань, комунікаційного менеджменту логістичного сервісу компанії КП «Корюківкаводоканал» з метою покращення його ефективності. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження, аналіз та узагальнення теоретичних положень щодо комунікаційного менеджменту логістичного сервісу та обґрунтування шляхів його удосконалення в умовах вітчизняного підприємства КП «Корюківкаводоканал». Для досягнення мети в кваліфікаційній роботі проведено аналіз теоретичних засад комунікаційного менеджменту логістичного сервісу. Досліджено практику комунікаційного менеджменту логістичного сервісу компанії КП «Корюківка водоканал». Виявлено недоліки в системі комунікаційного менеджменту логістичного сервісу. Розроблено практичні рекомендації щодо удосконалення комунікаційного менеджменту логістичного сервісу. Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків та додатків. Обсяг кваліфікаційної роботи становить 52 стор., 3 табл., 31 дж., 3 додатків.