Наукова періодика Університету "КРОК"

Постійне посилання на розділhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/280

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Формування здорового стилю життя майбутніх спеціалістів як вагома передумова їхнього професійного здоров’я
    (Університет "КРОК", 2014) Бурлакова, І.А.
    У статті висвітлюються психологічні особливості поняття «здоровий стиль життя» та його загальні категорії – рівень і якість життя. Зауважується, що формування фізичної культури у студентів у рамках психологічного супроводу забезпечення профе сійного здоров’я дає змогу реалізувати ідеї здорового стилю життя у практиці вищої школи
  • Ескіз
    Документ
    Суб’єктність як основа психологічного супроводу забезпечення професійного здоров’я майбутніх спеціалістів
    (Університет "КРОК", 2014) Бурлакова, І.А.
    У статті порушено питання щодо психологічного супроводу забезпечення професійного здоров’я студентської молоді засобами фізичної культури, фізичного виховання. Суттєвий акцент зроблено на стані репродуктивного здоров’я майбутніх спеціалістів як вагомого чинника їхньої професійної надійнос ті. Результативність у вирішенні зазначеного завдання полягає в розвиткові взаємин «викладач − студент», що базуються на принципі суб’єктності. Отже, суб’єктність розглядається як важлива умова формування фізичної культури студентів, здорового способу життя, ціннісного ставлення до життя, професійного здоров’я
  • Ескіз
    Документ
    Психолого-педагогічна система формування здоров'язберігаючих компетентностей майбутніх фахівців з менеджменту туризму
    (Університет «КРОК», 2021) Кондес, Т.В.; Бурлакова, І.А.; Шевяков, О.В.; Кондес, Тетяна Василівна
    У статті представлено аналіз соціально-психологічної сутності феноменів здоров’я, здоров’язбереження та здоров’язберігаючих компетентностей; визначено специфіку професійної діяльності фахівців з туризму, а також значення та структуру здоров’язберігаючих компетентностей майбутніх фахівців з менеджменту туризму. Метою даної роботи є розгляд компетентнісного підхіду до формування здоров’я майбутніх фахівців з менеджменту туризму. На основі результатів анкетування розробити форми роботи студентів щодо формування культури здоров’я та здорового способу життя. Розглянуто етапи формування здоров’язберігаючих компетенцій. Зазначено необхідність використання компетентнісного підходу. Констатовано, що компетентністний підхід визначається як один із важливих концептуальних підходів щодо оновлення змісту освіти та є провідним у модернізації її системи. Виокремлено структурні складові (ціннісно-мотиваційну, когнітивно-креативну, операційно-діяльнісну, комунікативно-поведінкову, емоційно-регулятивну та особистісну) здоров’язберігаючих компетентностей майбутніх фахівців з туризму. Наголошується, що сучасні реалії вимагають виховання здорового, морально зрілого, конкурентоспроможного, мобільного, готового до активної життєдіяльності фахівця, а наявність фізичного та психологічного здоров'я є основним фактором, необхідним для його особистісного зростання і успішної соціалізації. Показано, що формування культури здоров’я, спрямованості мислення на збереження й зміцнення здоров’я – невід’ємний компонент здоров’язберігаючих компетентностей майбутніх фахівців з менеджменту туризму. Запропоновано методику формування здоров’язберігаючих компетентностей майбутніх фахівців з менеджменту туризму. Описано соціально-психологічні умови для формування ціннісного і свідомого ставлення майбутніх фахівців з менеджменту туризму до свого здоров’я, підвищення мотивації до здорового способу життя, активації навчально-пізнавальної діяльності, самопізнання і самоактуалізації, комунікативних здібностей, вдосконалення психофізичних здібностей, підвищення рівня фізичної підготовленості через використання цілеспрямованих активних соціально-психологічних методів навчання і допомоги; участі у підготовці та реалізації оздоровчо-масових і рекреаційних проектів, спортивних заходів.