Наукова періодика Університету "КРОК"
Постійне посилання на розділhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/280
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Економічні підходи до функціонування системи маркетингу на промислових підприємствах(Університет «КРОК», 2022) Румик, Ігор; Пижьянов, Сергій; Румик, Ігор ІвановичУ статті досліджено актуальні питання організації маркетингової діяльності функціонування сучасних маркетингових систем на промислових підприємствах. Визначено основну мету маркетингової діяльності промислових підприємств. На основі цього авторами сформовано завдання маркетингу промислових підприємств. Визначено зміст маркетингової діяльності підприємства та детально описано всі її сучасні складові. Застосований структурний підхід до економічного опису процесу управління маркетинговою діяльністю промислового підприємства, вказані основні його етапи. У статті приділено значну увагу опису економічних причин, які зумовлюють необхідність впровадження та застосування сучасних методів і засобів маркетингу. Також, наведено складові та визначені окремі функціональні завдання, які має виконувати маркетингова діяльність для забезпечення достатнього рівня конкурентоспроможності вітчизняних промислових підприємств. Розкрито етапи формування системи маркетингу та управління нею на підприємстві. Окремо авторами обґрунтовано розуміння того, що саме системний (комплексний) підхід до управління маркетингом промислового підприємства передбачає використання різноманітних економічних інструментів у процесі управління. Уточнено, які основні маркетингові інструменти доцільно використовувати у роботі промислових підприємств. Значну увагу було приділено дослідженню основних елементів системи маркетингового менеджменту промислового підприємства. Визначено особливості та досліджено зміст форм їх прояву на формування системи маркетингу на промислових підприємствах у сучасних умовах, які склалися на ринку. Виокремлено спеціальний інструмент – 3D-маркетинг як новітній інструмент маркетингової діяльності промислового підприємства. Авторами наводяться основні сфери застосування 3D-маркетингу, обґрунтовані беззаперечні переваги його використання, особливості впливу на споживача, а також відмінні риси від традиційних інструментів маркетингу. Схематично описано організацію функціонування системи маркетингу і вказані напрями їх розвитку на вітчизняних промислових підприємствах.Документ Маркетинговий потенціал в економічній діяльності промислових підприємств(Університет «КРОК», 2023) Пижьянов, СергійСтаття присвячена дослідженню методичних основ маркетингового потенціалу системи управління економічною діяльністю промислових підприємств. Розглянуті сучасні підходи зарубіжних та українських учених-економістів щодо побудови системи маркетингу на підприємствах та визначення їх потенціалу. Визначено, що роль маркетингового потенціалу в економічній діяльності промислових підприємств під час перебудови бізнес-процесів є актуальним завданням на сучасному етапі розвитку. У статті визначено напрямки переходу до ефективної маркетингової діяльності в період реінжинірингу бізнес–процесів промислових підприємств на основі аналізу основних тенденцій маркетингової та інноваційної діяльності суб’єктів господарювання різних країн. Зібрано дані про діяльність підприємств і проведено порівняльний аналіз тенденцій їх маркетингової діяльності, виходячи з оцінки індексу глобальної конкурентоспроможності країн світу, в тому числі країн ЄС у 2019 році. При визначенні основних напрямків маркетингової діяльності промислових компаній автором використано метод порівняльного аналізу; для розрахунку показників стимулюючих і дестимулюючих факторів, що характеризують маркетинговий потенціал підприємства, застосовано методичний підхід, що включає оцінку конкурентоспроможності потенціалу підприємства; для визначення інтегрального показника маркетингового потенціалу суб’єкта господарювання використано метод евклідової відстані. Отримані результати розрахунків підкреслюють необхідність визначення остаточної оцінки маркетингового потенціалу промислового підприємства під час реінжинірингу економічних процесів, що дозволяє топ-менеджменту визначити рівень ефективності маркетингових заходів і прийняти обґрунтовані управлінські рішення щодо вдосконалення економічної діяльності підприємства. Доведено значущість розрахунків показників маркетингового потенціалу промислових підприємства під час реінжинірингу їх бізнес-процесів.