Наукова періодика Університету "КРОК"
Постійне посилання на розділhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/280
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Організаційно-економічний механізм управління ризиками зовнішньоекономічної діяльності ПАТ "Райффайзен Банк Аваль"(Університет «КРОК», 2015) Шапоренко, О.І.; Демченко, В.О.У процесі своєї діяльності підприємства (організації) стикаються з різними видами ризиків, зокрема з ризиками зовнішньоекономічної діяльності, серед яких найбільш актуальними є банківські ризики, що потребують детального дослідження і відповідно − класифікації. У статті розглянуто механізм управління ризиків в банку на прикладі ПАТ «Райффайзен Банк Аваль» та методика оцінювання управління ризиками.Документ Інноваційна стратегія управління університетом як стейкхолдер-компанії(Університет «КРОК», 2019) Шапоренко, О.І.З метою вирішення поставлених цілей статті: визначити місію університету як стейкхолдер-компанії, розробити спрощену та розгорнуту карту стейкхолдерів, задіяних у діяльності університету та визначити складові взаємодії суб’єктів внутрішнього та зовнішнього середовища університету було проаналізовано методологічні проблемою управління інноваційним потенціалом університету та запропоновано визначити місію університету як стейкхолдер компанії таким чином: це розробка інноваційної стратегії управління університету з метою об’єднати тих, хто прагне успіху та змін на краще для себе, родини, громади, країни на засадах збалансованості та зацікавленості. Запропонована нами концепція інтеграції науки, бізнесу і освіти передбачає: створення викладачами кафедри базових підприємств за основними напрямками реформування економіки; виконання науково-дослідних робіт на договірній основі; фінансування матеріальної бази кафедр і базових підприємств з метою ефективного виконання науково-дослідних робіт студентами, аспірантами і докторантами; формування школи науково-педагогічних кадрів на базі досліджень; розвиток матеріальної бази навчального процесу підготовки кадрів. З метою вироблення методології взаємодії між стейкхолдерами різних рівнів, які мають різні інтереси і переслідують різні цінності, запропоновано ідентифікувати і згрупувати всіх стейкхолдерів, що мають відношення до діяльності Університету. Запропонована загальна та розгорнута карта стейкхолдерів. У зв’язку з тим, що стратегічне управління зацікавленими сторонами є, перш за все, управління відношеннями з ними, на перший план виходить така характеристика відносин, як їх збалансованість та взаємодія. Таким чином, представлена взаємодія суб’єктів внутрішнього та зовнішнього середовища університету як стейкхолдер-компанії. Визнано, що важливим аспектом, окрім налагоджування взаємозв’язку із зацікавленими сторонами, є збереження та закріплення цих взаємозв’язків. Це дозволяє планувати дії та здійснювати інформування зацікавлених сторін відносно подальших планів діяльності Університету.