Наукова періодика Університету "КРОК"
Постійне посилання на розділhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/280
Переглянути
16 результатів
Результати пошуку
Документ Економіко-екологічні ризики: визначення, принципи, менеджмент та оцінка(Університет «КРОК», 2014) Шапоренко, О.І.У статті запропоновано визначення економіко-екологічного ризику та обґрунтовано оцінку ризику при ухваленні екологічного рішення; визначено місце і роль менеджменту ризику в прийнятті екологічного рішення; розроблено принципи екологічного ризику.Документ Управління реструктуризацією промислових підприємств в умовах розвитку зовнішньоекономічної діяльності(Університет «КРОК», 2015) Шапоренко, О.І.; Жереб, Л.Б.; Могильна , Я.С.У статті досліджено дефініції поняття «реструктуризація», розглянуто механізм управління реструктуризацією промислових підприємств в умовах розвитку зовнішньоекономічної діяльностіДокумент Причини та наслідки функціонування тіньового сектору економіки(Університет «КРОК», 2015) Шапоренко, О.І.; Шайдоров, О.І.Проаналізовано причини виникнення тіньової економіки та її наслідки, зокрема вплив тіньового сектору на основні аспекти фінансово-господарської діяльності. Визначено деякі напрями позитивного впливу функціонування тіньового сектору.Документ Організаційно-економічний механізм управління ризиками зовнішньоекономічної діяльності ПАТ "Райффайзен Банк Аваль"(Університет «КРОК», 2015) Шапоренко, О.І.; Демченко, В.О.У процесі своєї діяльності підприємства (організації) стикаються з різними видами ризиків, зокрема з ризиками зовнішньоекономічної діяльності, серед яких найбільш актуальними є банківські ризики, що потребують детального дослідження і відповідно − класифікації. У статті розглянуто механізм управління ризиків в банку на прикладі ПАТ «Райффайзен Банк Аваль» та методика оцінювання управління ризиками.Документ Фактори впливу інновацій на конкурентоспроможність сільськогосподарської продукції(Університет «КРОК», 2016) Шапоренко, О.І.; Чібузор, О.Л.У статті визначено п’ять груп факторів (фактори часу, фактори якості, фактори прибутку, фактори знань та інвестиційні чинники), які покликані забезпечити створення інновацій, зниження собівартості виробництва і збільшення прибутку від їх реалізації. Уточнено зміст поняття «конкурентоспроможність сільськогосподар ської продукції»Документ Ціноутворення медичних послуг як механізм державного регулювання охорони здоров’я(Університет «КРОК», 2016) Шапоренко, О.І.У статті здійснено аналіз процесу ціноутворення на медичні послуги як одного з механізмів регулювання у сфері охорони здоров’я. Запропоновано визначення поняття «державне регулювання ціноутворення».Документ Ринок землі в системі управління земельними ресурсами(Університет «КРОК», 2017) Вишиванюк, М.М.; Шапоренко, О.І.; Федорак, В.І.У статті визначено основні завдання ринку земель і напрями державної політики в сфері регулювання земельних відносин, Обґрунтовано, що інвестиційна та інноваційна діяльність, як функція управління земельними ресурсами, є вирішальною ланкою земельної політики держави.Документ Еколого-економічні аспекти космічної антропоекології(Університет «КРОК», 2017) Бойчук, Я.Д.; Шапоренко, О.І.; Гереджук, І.І.У статті визначено завдання вдосконалення і розвитку системи космічних економіко-природоохоронних досліджень. Обґрунтовано потребу в навчанні фахівців при розробці нових засобів біосферних досліджень, а також при використанні результатів цих досліджень для вирішення наукових і економічних завдань.Документ Землеустрій як основний важіль держави з управління земельними ресурсами(Університет «КРОК», 2017) Шапоренко, О.І.; Бойчук, Я.Д.У статті обґрунтовано державний характер землеустрою, який є головним важелем у здійсненні будь-яких земельних перетворень. Розроблено заходи з управління земельними ресурсами в процесі використання і охорони земель.Документ Принципи, завдання та методологічна основа землеустрою(Університет «КРОК», 2017) Футулуйчук, В.М.; Шапоренко, О.І.; Бойчук, Я.Д.У статті проаналізовано результати діяльності закладів ресторанного господарства України. Досліджено особливості ресторанного маркетингу. Здійснено теоретичний огляд поглядів науковців. Розвинуто підходи щодо формування комплексу маркетингу, що дозволило обґрунтувати його оптимальну структуру для ресторанного господарства. Запропонована модель комплексу маркетингу з модифікованою конфігурацією «5Р + 1С».