Наукова періодика Університету "КРОК"
Постійне посилання на розділhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/280
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Концепція побудови активізації аграрного підприємства в умовах цифрової економіки(Університет «КРОК», 2019) Каліна, І.І.Сьогодні цифровізація є ключовим для практично будь-якої соціальної чи економічної діяльності, справжній творець цінностей, яка трансформує економіку, суспільство, державу тощо. Ця тенденція незворотна, і через десять років цифровізація стане ще більш важливою для суспільства та економіки у всьому світі ніж зараз. Саме концепція побудови активізації аграрних підприємств, яка залежить від фінансової бізнес-моделі і визначає роботу виробничої системи й напрями фінансових потоків аграрних підприємств та соціально-економічних процесів трансформацій, можливостей щодо їх цілеспрямованого генерування й використання є основним цифровізаційним компонентом для аграрних підприємств. Теоретичні положення та дослідження доведено до рівня конкретних стадій, концепцій та пропозицій, щодо вдосконалення процесу управління аграрним підприємством. Розробка концепції побудови активізації аграрного підприємства, яка функціонує виключно на певних стадіях активізації: діагностика стану виробничо-комерційної системи, оцінка її параметрів на відповідність встановлених раніше (новим) цільовим орієнтирам, оцінка внутрішніх резервів, оцінка зовнішніх факторів впливу, визначення потенціалу аграрного підприємства, постановка нових цільових орієнтирів, обґрунтування та ресурсне забезпечення стратегічних цілей активізації, формування організаційних механізмів реалізації програм стратегічної активізації, розробка контрольних показників та процедур контролю, мотивація персоналу. розробка механізмів нейтралізації внутрішньої протидії змінам, соціальні трансформації на аграрному підприємстві, організаційні зміни в аграрному підприємстві, технологічні зміни в аграрному підприємстві, технічні зміни в аграрному підприємстві, фінансові зміни в аграрному підприємстві, визначення невідповідності існуючої бізнес-моделі новим умовам діяльності, формування нової бізнес-моделі аграрного підприємства (активізаційна бізнес-модель), узгодження і впровадження активізаційної бізнес-моделі, використання активізаційної бізнес-моделі аграрного підприємства, коригування параметрів бізнес-моделі аграрного підприємства, оцінка параметрів бізнес-моделі аграрного підприємства, визначення відхилень та розробка коригуючих заходів, яка допомогла б власникам та менеджерам швидко і якісно вирішувати усі пов’язані з цим процесом проблеми.Документ Методологічні основи розвитку цифровізації в контексті стратегічних пріоритетів національної економіки(Університет «КРОК», 2020) Каліна, І.І.В статті дослідженно теоретико- методологічні основи стратегічного бачення розвитку цифровізації як обґрунтоване прогнозування економічного, інвестиційного, структурно-організаційного, соціального й іншого стану, тенденцій розвитку, що характеризуються динамікою змін основних результативних, витратних показників, рівнів ефективності ресурсоспоживання, розмірів належних їй сегментів товарного ринку й ринку соціальних послуг, а також пріоритетних або лідерських місць з-поміж учасників ринку. Розкрито етапи комплексного забезпечення розвитку цифровізації. Початковим етапом комплексного забезпечення розвитку цифрофізації, її окремих елементів має бути формування стратегічного бачення розвитку цифрової інфраструктури як експертного, закономірносно-вербального способу визначення перспективи його соціально-економічного розвитку і трансформації під впливом факторів зовнішнього й внутрішнього середовищ. Стратегічне бачення розвитку цифровізації має формулюватися й обґрунтовуватися кваліфікованою експертною групою керівників (менеджерів) у процесі формування й обґрунтування цільових настанов стратегічного плану. При цьому стратегічне бачення має в закономірносно-вербальній формі визначати склад і спрямованість функціонування, основні види якісних характеристик, що забезпечують нормальні умови для виробничої діяльності й обігу товарів, життєдіяльності соціуму і його індивідів, для розвитку окремих об'єктів і їх сукупності в складі цифрової інфраструктури, досягнення економічних і соціальних орієнтирів розвитку в стратегічному періоді часу. При цьому важливо підкреслити, що брак стратегічного бачення розвитку цифровізації, її елементів у виробничій і соціальної сферах забезпечує об'єктивне, з високою мірою обґрунтованості визначення суб'єктами господарювання національного господарства своїх результативних економічних і соціальних меж оптимальної розмірності.Документ Особливості розвитку бізнес–середовища малого підприємництва в Україні в період пандемії COVID-2019(Університет «КРОК», 2022) Каліна, Ірина; Шуляр, НаталіяУ світі склалася нестандартна ситуаційна криза, за якої підприємства, в тому числі і малі підприємства зазнали значних збитків. Ця ситуаційна криза - пандемія COVID-19, яка потужно вразила не тільки українську економіку, а й світову. За короткий час вона змінила світові стандарти розвитку економіки, порушила макроекономічну стабільність, спричинила небезпеку для життя і здоровя населенню планети. Значна кількість малих підприємств потерпіли найбільше, так як вони менш пристосовані до зовнішніх змін та мають незначні ресурсні забезпечення, тобто більш уразливі, а їх резервний капітал, який можна було б спрямувати на зменшення негативних наслідків, спричинених пандемією, здебільшого відсутній узагалі. Малі підприємства є фундаментом економіки будь-якої країни, і з впливом COVID-19 на економіку в усьому світі їх захист став більш важливим, ніж будь-коли. З моменту виявлення першого випадку пандемії в Україні уряд вживає різноманітних масштабних медичних та економічних заходів, щоб пом’якшити їх вплив. Щоб підтримати малі підприємства, влада має використовувати різні механізми, співпрацюючи із різними неурядовими організаціями. Крім того, власники малого бізнесу повинні підтримувати персонал, а також спілкуватися з персоналом, постачальниками, банками та клієнтами протягом цього страшного коронавірусного періоду. В статті розкриті принципи завдяки яким можна буде впоратися із ситуаційною кризою та використати майбутні потенціальні можливості малих підприємств: принцип уміння існувати у ситуації невизначеності; призупинення трансформації; фокус у майбутньому; здатність йти на компроміси; поширення інформації; забезпечення зовнішньої підтримки; використання цілеспрямованого підходу. Дані принципи успішної трансформації малих підприємства допоможуть швидко активізуватися на ринку. Також було розглянуто стимулювання та підтримка малого та середнього бізнесу при коронавірусі на 2020—2022 роки, яке було запропоновано державою, у формі програми. Тобто вплив пандемії COVID-19 змусив згрупуватися увесь світ, з’явилися нові професії, трансформувалися ринки до нових умов реалізації товарів.