Наукова періодика Університету "КРОК"
Постійне посилання на розділhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/280
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Психолого-педагогічна система формування здоров'язберігаючих компетентностей майбутніх фахівців з менеджменту туризму(Університет «КРОК», 2021) Кондес, Т.В.; Бурлакова, І.А.; Шевяков, О.В.; Кондес, Тетяна ВасилівнаУ статті представлено аналіз соціально-психологічної сутності феноменів здоров’я, здоров’язбереження та здоров’язберігаючих компетентностей; визначено специфіку професійної діяльності фахівців з туризму, а також значення та структуру здоров’язберігаючих компетентностей майбутніх фахівців з менеджменту туризму. Метою даної роботи є розгляд компетентнісного підхіду до формування здоров’я майбутніх фахівців з менеджменту туризму. На основі результатів анкетування розробити форми роботи студентів щодо формування культури здоров’я та здорового способу життя. Розглянуто етапи формування здоров’язберігаючих компетенцій. Зазначено необхідність використання компетентнісного підходу. Констатовано, що компетентністний підхід визначається як один із важливих концептуальних підходів щодо оновлення змісту освіти та є провідним у модернізації її системи. Виокремлено структурні складові (ціннісно-мотиваційну, когнітивно-креативну, операційно-діяльнісну, комунікативно-поведінкову, емоційно-регулятивну та особистісну) здоров’язберігаючих компетентностей майбутніх фахівців з туризму. Наголошується, що сучасні реалії вимагають виховання здорового, морально зрілого, конкурентоспроможного, мобільного, готового до активної життєдіяльності фахівця, а наявність фізичного та психологічного здоров'я є основним фактором, необхідним для його особистісного зростання і успішної соціалізації. Показано, що формування культури здоров’я, спрямованості мислення на збереження й зміцнення здоров’я – невід’ємний компонент здоров’язберігаючих компетентностей майбутніх фахівців з менеджменту туризму. Запропоновано методику формування здоров’язберігаючих компетентностей майбутніх фахівців з менеджменту туризму. Описано соціально-психологічні умови для формування ціннісного і свідомого ставлення майбутніх фахівців з менеджменту туризму до свого здоров’я, підвищення мотивації до здорового способу життя, активації навчально-пізнавальної діяльності, самопізнання і самоактуалізації, комунікативних здібностей, вдосконалення психофізичних здібностей, підвищення рівня фізичної підготовленості через використання цілеспрямованих активних соціально-психологічних методів навчання і допомоги; участі у підготовці та реалізації оздоровчо-масових і рекреаційних проектів, спортивних заходів.Документ Вплив програм wellbeing на продуктивність та лояльність персоналу(Університет «КРОК», 2023) Злобін, Кирило; Літвін, Наталія; Бурлакова, Ірина; Літвін, Наталія МиколаївнаУ цій статті зазначено, що таке благополуччя співробітників, чому воно таке важливе і як забезпечити благополуччя співробітників у їхньому робочому середовищі. Метою статті є вивчення теоретичних та практичних аспектів впливу корпоративних програм благополуччя на продуктивність та лояльність персоналу. Методологічною основою дослідження є результати проведеного опитування, основними завданнями якого були: визначити, що на сьогоднішній день для працівників означає благополуччя; виявити залежність задоволеністю роботою та життям від трудових цінностей співробітників підприємства; встановити, що становить цінність для респондентів. Анкетування проводилося анонімне і включало 12 питань, 9 з яких були в закритій формі і 3 у відкритій формі. Загальна кількість респондентів становила 350 осіб, із них 46,4% респондентів чоловічої статі та 53,6% респондентів жіночої статі. За результатами опитування встановлено, що сьогодні є чимало рішень, які не коштують великих грошей, але можуть бути дуже корисними для підтримки продуктивності співробітників та підвищення їхньої залученості до роботи. Аналізуючи результати соціологічного дослідження, можна констатувати, що всі види благополуччя тісно взаємопов'язані, а підвищення одного з них впливатиме на добробут людини в цілому. Пошук універсальних засобів підвищення благополуччя є кінцевим результатом успішного вивчення даного явища. Засоби підвищення добробуту працівників є одним із найважливіших елементів успішної діяльності компанії. За результатами анкетування співробітників акціонерного товариства, впроваджена програма благополуччя. Засоби підвищення добробуту працівників є одним із найважливіших елементів успішної діяльності компанії. При реалізації корпоративних програм благополуччя підвищується задоволеність та продуктивність співробітників, посилення ефективності управлінської команди в умовах невизначеності. Відзначається підвищення лояльності та залучення співробітників за рахунок більш якісної роботи з ними.