Наукова періодика Університету "КРОК"
Постійне посилання на розділhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/280
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Особливості мотивації українців, мобілізованих для захисту Вітчизнb(Університет "КРОК", 2016) Мась, Н.М.; Сторожук, Н.А.; Приліпко, О.Ф.У статті проаналізовано провідні мотиви мобілізованих і добровольців, що детермінують формування ініціативних, орієнтованих на максимальні досягнення, здатних до виконання військових завдань захисників ВітчизниДокумент Сімейне оточення як домінантний фактор та базова детермінанта життєвої успішності особистості(Університет "КРОК", 2016) Бойченко, Н.Г.У статті розглядається проблема осмислення детермінованості життєвої успішності особистості. Дана проблема розглядається крізь регістри психоаналізуДокумент Методологічні підходи до організації дослідження психологічних детермінант адаптації безробітніх у процесі перенавчання(Університет "КРОК", 2016) Пасічна, В.Г.У статті представлено результати аналізу методологічних підходів до організації дослі джень психологічних детермінант адаптації безробітних. З’ясовано, що психодіагностичний інструментарій дослідження детермінант адаптації повинен включати методики оцінки цін нісних орієнтацій, особистісної мотивації, індивідуально-психологічних особливостей, моделей поведінки та емоційно-вольової сфери безробітних. В основу формування психодіагностичного інструментарію дослідження психологічних де термінант адаптації безробітних у процесі перенавчання покладено наукові підходи, які дають можливість отримати емпіричні дані завдяки організаційним, експериментальним, інтерпре таційним процедурам і методамДокумент Комплекс маркетингових стратегій стартап-проектів та побудова математичних моделей прогнозування їх успішності на ринку науково-технічної продукції(Університет «КРОК», 2018) Кофанов, О.Є.Стартап-проекти є впливовим соціально-економічним явищем, а розвиток стартап-індустрії – визначальним чинником конкурентоспроможності держави на світовій арені. Це зумовлює актуальність проведеного дослідження. Метою дослідження було встановлення факторів, які чинять найсуттєвіший вплив на розвиток окремих стартапів та стартап-індустрії в країнах світу, побудова математичних моделей й розробка на їх основі методики прогнозування успішності стартапів, а також формування комплексу маркетингових стратегій стартап-проектів. Відповідно до означеної мети створено регресійні моделі, у тому числі багатопараметричні, які можуть бути використані для оцінки успішності стартапів в країні на основі аналізу соціально-економічних показників, а також індексів й рейтингів країн світу. Як приклад наведено залежності й створені моделі для оцінки потенційної успішності стартап-проектів в країні на основі показника свободи у країнах світу (FWS), індексу відкритості даних (ODB), а також одночасно ВВП (GDP) й індексу відкритості даних. Створено систему детермінант успішності стартап-проектів, відповідно до якої детермінанти розподіляються на зовнішні (правове забезпечення, науково-технологічний рівень, конкурентне середовище тощо) і внутрішні (керівництво й лідерство, ресурсні можливості, показники колективу тощо). Запропоновано маркетингові стратегії стартап-проектів – повністю незалежну, незалежну з мінімізацією втрати прав, акселерації масштабування, реанімації, мінімізації зусиль по просуванню та розроблено систему треків для них. Визначено етапи життєвого циклу стартап-проекту – апробації, капіталізації й масштабування бізнесу. З‘ясовано, що одним з ключових аспектів, які необхідно враховувати під час вибору маркетингової стратегії стартап-проекту є ціноутворення. Встановлено, що диференціація є найбільш доцільним шляхом забезпечення конкурентоспроможності стартапу.