Публікація:
Клієнтоорієнтованість як стратегічний імператив маркетингової діяльності підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Університет «КРОК»

Дослідницькі проєкти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Петрова І.Л., Силантьєва Д.Д. Клієнтоорієнтованість як стратегічний імператив маркетингової діяльності підприємства. Держава, регіони, підприємництво: інформаційні, суспільно-правові, соціально-економічні аспекти розвитку: збірник матеріалів V Міжнародної конференції (7 грудня 2023 р., м. Київ): в 2-х част. Частина 1. Київ: Університет "КРОК", 2023. С.234-237

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в