Кафедра маркетингу та поведінкової економіки

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/3159

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 64
  • Ескіз
    Документ
    Кадровий аудит в системі стратегічного аналізу людських ресурсів організації
    (Видавничий дім «Гельветика», 2024) Петрова, Ірина Леонідівна
    Актуальність теми дослідження обумовлена потребою підприємств у якісному кадровому аудиті, який є важливим інструментом управління персоналом і необхідним компонентом стратегічного аналізу. Особливістю підходу автора є розкриття стратегічного аспекту кадрового аудиту, а також фокусування кадрового аудиту не лише на економічно-правових, а й на соціальних складових управління персоналом. На основі методів наукової абстракції, аналізу і синтезу, індукції та дедукції кадровий аудит підприємства розглянутий в системі його ключових характеристик: мети і завдань, пріоритетних сфер і напрямів, рівнів і основних етапів проведення. Результатом дослідження стало висвітлення ролі кадрового аудиту у стратегічному аналізі людських ресурсів підприємства, яка полягає у виявленні проблемних зон і ризиків в системі управлінні персоналом та визначенні перспективних напрямів її оптимізації, що суттєво полегшує вибір найкращої для підприємства стратегії розвитку.
  • Ескіз
    Документ
    The factor of war as a threat to sustainable development and a challenge for corporate social responsibility
    (Vilnius Gediminas Technical University, 2024) Korol, Svitlana; Sobchuk, Olena; Bielova, Olena; Shapovalova, Alla; Бєлова, Олена Ігорівна
    Abstract. The purpose of the study is to analyze the practice of involving multinational companies in achiev-ing the Sustainable Development Goals (SDGs), in general, and the response to SDG 16 “Peace, Justice and Strong Institutions”.The research methodology involves a comparative analysis of the attitude towards the SDG leaders of sus-tainable development and MNCs that currently continue to work on the Russian market is presented. The conducted research showed that MNCs mostly recognize their impact on achieving SDG 16, but at the same time (1) they put it at a medium or low priority level; (2) emphasize justice and strong institutions. As a result of the study, it was proven that the existing approach to assessing the level of achievement of SDG 16 does not take into account modern conditions of warfare and needs to be revised.The novelty of the study lies in the further development of scientific approaches to assessment of interna-tional business contribution to SDGs achievement and promotion of sustainable peace, opposition to military aggression, as well as substantiating the need to change approaches (criteria) to assessing the achievement of SDG 16.
  • Ескіз
    Документ
    Corporate culture in forming the motivational mechanism of strategic management of project-oriented organizations
    (УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024) Bielova, О.І.; Lotariev, A.G.; Bielov, О.E.; Бєлова, Олена Ігорівна; Лотарєв, Андрій Григорович
    In project-oriented organizations operating in the rapidly changing environment of globalization and digitalization, corporate culture takes on special importance. It is the corporate culture that becomes the basis for creating a motivational mechanism for strategic management that stimulates employees to implement strategic innovation projects, increase work efficiency, and achieve the company's strategic goals.
  • Ескіз
    Документ
    Неформальна освіта: виклики сьогодення та стратегії розвитку
    (УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024) Дьячук, І.В.; Зеліков, Д.О.; Дьячук, Ірина Віталіївна
    Вимоги до рівня знань сьогоднішньої молоді постійно зростають. Трансформація освітнього процесу відбулася у нас на очах, після пандемії та з початком війни. Зростання рівня тривожності та стресу, невизначеність, зміни у звичному ритмі життя збільшили випадки тривожних розладів, депресії, поглибили проблеми з концентрації уваги, вплинули на фізичне та психологічне здоров'я як учнів та викладачів
  • Ескіз
    Документ
    Логістичне забезпечення зовнішньоекономічної діяльності
    (УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024) Дьячук, І.В.; Захарченко, А.А.; Дьячук, Ірина Віталіївна
    Існує чимало способів удосконалити процес виробництва у виробничому підприємстві і кожен зі способів може знайти своє застосування на практиці. Одним із найефективніших шляхів створення нових і закріплення існуючих конкурентних переваг ринкових суб’єктів є впровадження, оптимізація та застосування системи логістичного забезпечення виробництва
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток маркетингової комунікативної стратегії підприємства в мережі інтернет
    (УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024) Дьячук, І.В.; Томілко, Д.І.; Дьячук, Ірина Віталіївна
    У сучасному світі Інтернет є одним із ключових інструментів для розвитку бізнесу. Швидкий розвиток цифрових технологій і зміна поведінки споживачів стимулюють підприємства до адаптації своїх маркетингових стратегій у цифровому просторі. Розвиток маркетингової комунікативної стратегії в Інтернеті – це не лише виклик, а й велика можливість для компаній завоювати довіру, підвищити лояльність клієнтів і зміцнити свій бренд. Маркетингова комунікація в Інтернеті відрізняється від традиційної тим, що є інтерактивною, динамічною та персоналізованою. Споживачі очікують від брендів миттєвого зворотного зв’язку, релевантного контенту та унікального досвіду
  • Ескіз
    Документ
    Typology of clusters in the context of innovation perspective
    (УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024) Petrova, Iryna; Tolulope, Balogun; Петрова, Ірина Леонідівна
    The typology of clusters in the context of innovation refers to the categorization of regional and industrial clusters based on their role in fostering innovation, collaboration, and economic growth. Clusters are geographically concentrated groups of interconnected companies, institutions, and organizations within a particular sector or industry, which foster competitive advantage and promote innovation
  • Ескіз
    Документ
    Впровадження цифрових технологій в освітні процеси
    (УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024) Петрова, І.Л.; Петрова, Ірина Леонідівна
    Ключовим трендом сучасності є діджиталізація - процес цифрової трансформації суспільства та економіки, що означає перехід від індустріальної епохи й аналогових технологій до епохи знань і творчості. Водночас кардинально змінюється роль людського фактора, на перший план висуваються лідерство, комунікабельність, креативність, гнучкість та кооперація або здатність працювати в команді. Спілкування людини з новими технологіями здійснюється через набуття необхідних знань, безперервну освіту і самоосвіту. Саме освіта стає містком між сучасним працівником і новітніми засобами
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток інформаційного суспільства. Т.5. Управління змінами в умовах інноваційного розвитку
    (Університет «КРОК», 2012) Петрова, І.Л.; Макаркіна, Г.В.; Дишлюк, Н.І.; Наумова, О.О.; Терон, І.В.; Бойко, О.М.; Каліна, І.І.; Щербина, С.В.; Хмурковський, Г.В.; Штундер, І.О.; Кагляк, О.В.; Силкіна, Ю.О.; Букіна, В.М.; Балика, О.Г.; Азоян, А.А.; Хорошенюк, А.П.; Петрова, Ірина Леонідівна; Наумова, Олена Олександрівна
    Колективна монографія за наук. ред. проф. Петрової І.Л. «Управління змінами в умовах інноваційного розвитку» Монографія присвячена актуальному напряму сучасного менеджменту – управлінню змінами. Виходячи з того, що провідним типом змін в економіці є інноваційні, автори проводять їх комплексний аналіз, розробляють підходи та алгоритми управління ними. Інноваційні стратегії розвитку визначаються для підприємств, різних за розміром та видами діяльності. Значна увага приділяється управлінню змінами в реальному секторі економіки, з концентрацією на пріоритетних напрямах реформування промисловості та аграрної сфери. Автори підкреслюють роль людських ресурсів у впровадженні змін, обґрунтовують напрями підвищення їх компетентності та готовності до змін, досліджують зміни в механізмі регулювання соціально-трудових відносин. Особливістю монографії є дослідження соціальної складової корпоративного управління в умовах змін, до якої віднесено соціальну відповідальність, формування нової культури, створення позитивного іміджу підприємства Призначено для керівників та спеціалістів підприємств, наукових працівників, викладачів, аспірантів і студентів економічного профілю.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток інформаційного суспільства. Т.2. Інноваційні засади та виміри стратегічного розвитку підприємств України
    (Університет «КРОК», 2012) Петрова, Ірина Леонідівна; Борисенко, З.М.; Соловйов, В.П.; Попович, О.С.; Мех, О.А.; Міщенко, Володимир Спиридонович; Дишлюк, Н.І.; Шпильова, Т.І.; Шпильовий, В.Д.; Бучацький, В.Й.; Семенова, Л.Н.; Денисюк, В.А.; Андрєєва, Віта Анатоліївна; Єсипчук, Т.А.; Черненко, В.М.; Головатюк, В.М.; Пилипенко, Ольга Олегівна; Терон, І.В.; Лелюк, Олеся Олеександрівна; Ананьєва, Олеся Олександрівна; Євтушенко, С.В.; Балика, О.Г.; Романів, Т.В.
    У монографії розглядаються актуальні питання інноваційного забезпечення стратегічного розвитку підприємства. Автори пропонують новий комплексний підхід до створення умов розробки та реалізації інноваційних стратегій розвитку підприємства залежно від їх конкретних видів та призначення. Значна увага приділяється ролі держави у створенні сприятливого інноваційного середовища, становленні національної інноваційної системи, підвищенню її соціальної відповідальності за фінансово-економічне та організаційно-правове забезпечення інноваційної діяльності підприємств. Особливістю цією монографії є дослідження соціальних аспектів інноваційної діяльності підприємств, виділення та аналіз класу соціальних інновацій. У роботі розглянуто проблеми інтелектуального капіталу як стратегічного активу сучасного підприємства. Призначено для керівників та спеціалістів підприємств, наукових працівників, викладачів, аспірантів і студентів економічного профілю.