Кафедра маркетингу та поведінкової економіки

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 20 з 21
  • Документ
    OKR as tool of staff efficiency improvement
    (Придніпровська державна Академія будівництва і архітектури, 2024) Naumova, Olena; Kopyl, Andrii; Наумова, Олена Олександрівна
    The article examines the management system of setting objectives and evaluating the key results as one of the factors in improving employee satisfaction and effectiveness. The relevance of the research topic is justified by the current negative situa-tion in the labor market of Ukraine and its continued stagnation, which negatively affects businesses. This trend requires com-panies to implement new tools to increase employee satisfaction and enhance employee effectiveness. This article investigates how implementing the OKR management system increases employee effectiveness. The scientific results obtained are practical proof of the direct impact of clear and understandable objective setting on employee performance, which directly influences the organization’s achievement of its strategic goals. The importance of periodically evaluating and reviewing established goals and key results has been identified.
  • Документ
    Інноваційна діяльність: стимули та перешкоди
    (Університет «КРОК», 2010) Петрова, І.Л.; Шпильова, Т.І.; Сисоліна, Н.П.; Петрова, Ірина Леонідівна
    Розглядаються актуальні питання розвитку інноваційної діяльності, її зміст і характер, основні види та напрями. Реалізується новий підхід до управління інноваційною діяльністю в контексті стратегічного розвитку економіки окремого підприємства та країни в цілому. Досліджується взаємозв’язок процесу інноваційної діяльності та інтелектуального капіталу. Значна увага приділяється соціально-економічному та правовому забезпеченню механізму стимулювання інноваційної праці. Висвітлюється питання оцінки та стимулювання діяльності керівників та фахівців, зокрема інженерно-технічного напряму промислового сектору економіки України, наводяться методики комплексної оцінки праці менеджерів, комплексної оцінки та багатокомпонентного стимулювання діяльності фахівців інженерно-технічного напряму. Призначено для керівників, менеджерів, спеціалістів інженерно-технічних підрозділів, а також може використовуватися у науково-практичній роботі викладачів, аспірантів і студентів економічних навчальних закладів та спеціальностей.
  • Документ
    Маркетингова стратегія енергокомпанії як інноваційний фактор підвищення її конкурентоспроможності
    (ТОВ «ДКС Центр», 2023) Петрова, І.Л.; Петрова, Ірина Леонідівна
    У статті розглянуто особливості маркетингової стратегії підприємства електроенергетики, її інноваційні інструменти та напрями, які доцільно використовувати для підвищення конкурентоспроможності підприємства на внутрішньому та зовнішньому ринках. Визначено, що маркетингова стратегія електроенергетичного підприємства формується в умовах слабкої або відсутньої конкуренції, високої монополізації, значних бар’єрів на вході, жорстких зв’язків між виробниками, постачальниками та споживачами продукції, обмеженого впливу на товарно-асортиментну політику та ціноутворення, переважання традиційних технологій. Разом з тим, за умов реформування енергоринку України у напрямку всебічного розвитку конкурентних відносин між його суб’єктами, зростає потреба енергокомпаній в розробці і впровадженні інноваційних маркетингових стратегій. Збільшення кількості споживачів, налагодження комунікації та інтерактивної взаємодії з ними, якісне задоволення їх потреб у товарах та послугах електроенергетики є умовою підвищення конкурентоспроможності підприємства, покращення його репутації та іміджу. Автором визначено основні етапи формування маркетингової стратегії підприємства електроенергетики, які утворюють логічно послідовний процес. Зроблено акцент на розробці маркетингового проекту, об’єктом якого є система цінностей, які необхідно донести найефективнішим способом до реальних і потенційних споживачів нового продукту. На прикладі компанії НЕК «Укренерго» розглянуто можливості покращення сайту та використання таргетованої реклами у соціальній мережі з метою просування електроенергії до споживача. Виявлено інноваційні інструменти розвитку нових маркетингових стратегій, продиктованих цифровізацією економіки: інтернет-маркетинг і контент маркетинг. Водночас обгрунтовано, що цифрові технології не повинні повністю заміщати інтерактивне спілкування з клієнтами, а для створення позитивної взаємодії зі споживачами є ефективними новітні технології нейромаркетингу, івент-маркетингу та емоційного маркетингу. Для підвищення конкурентоспроможності підприємства у електроенергетичній сфері маркетингові стратегії повинні розроблятися як для вітчизняного, так і міжнародного енергетичного ринків. У статті проаналізовано стратегічні напрями інноваційної маркетингової діяльності енергокомпаній, які дозволять їм отримати перемогу у конкурентній боротьбі по завоюванню закордонних ринків.
  • Документ
    Інноваційні фактори економічної ефективності муніципальної транспортної системи
    (Видавничий дім "Гельветика", 2024) Петрова, Ірина; Свєшнікова, Ксенія; Свєшніков, Петро; Петрова, Ірина Леонідівна
    У цій статті підняте питання ефективності муніципальної транспортної системи на прикладі української столиці. Подаючи визначення поняття «транспортна система» та її структуру, автори зосереджують свою увагу саме на наземній частині транспорту м. Києва. Визначено особливості функціонування муніципальної наземної транспортної мережі міста Києва, показано фактори, що впливають на неї, а також шляхи підвищення ефективності її функціонування. Окрему увагу приділено інноваційному потенціалу муніципальної транспортної системи, засобам діджиталізації та можливостям їх використання у сучасних реаліях. Визначення поняття «ефективність» розкривається на основі аналізу різних точок зору, відображених в спеціальній літературі. Особливістю підходу авторів статті є врахування соціальної функції муніципальної наземної транспортної системи, значення якої зростає в умовах військового часу. Для з’ясування практичної сторони економічної ефективності в роботі обрано та згруповано показники для її оцінки. На основі трирічної статистики виявлені тенденції функціонування транспортної системи в контексті муніципального транспорту міста Києва, що забезпечується діяльністю комунального підприємства «Київпастранс». Проаналізовано позитивні та негативні чинники впливу на економічну ефективність. Визначені шляхи для покращення збалансованого функціонування муніципальної наземної транспортної системи у м. Києві з урахуванням задіяння інноваційних факторів.
  • Документ
    Імператив соціалізації в концепції ефективної зайнятості
    (Університет «КРОК», 2017) Петрова, І.Л.; Штундер, І.О.; Петрова, Ірина Леонідівна
    У статті досліджено теоретичні аспекти формування соціалізованого ринку праці, такої структури зайнятості, яка б давала можливість реалізовувати модель соціально орієнтованої ринкової економіки. Показано зв’язок соціалізацїї ринку праці із забезпеченням ефективної зайнятості, підвищенням ефективності використання трудового потенціалу.
  • Документ
    Розвиток інноваційної діяльності в організаціях освітньої сфери
    (Університет «КРОК», 2018) Петрова, І.Л.; Сивка, О.В.; Петрова, Ірина Леонідівна
    У статті розкрито особливості інноваційної діяльності та менеджменту інновацій в освіті, охарактеризовано види інновацій, виявлено причини неготовності педагогів до впровадження інновацій та запропоновано заходи з підвищення їх інноваційної активності. Авторами проведено аналіз точок зору вітчизняних та зарубіжних учених у межах термінологічного апарату теми і подано власні визначення загального поняття інновацій та поняття інновацій в освітній сфері. Значна увага приділена специфіці управління інноваціями у сфері освіти. Розглянуто різні підходи до класифікації освітніх інновацій. Згідно одного з них, у статті виокремлено ретроінновації, аналогові інновації, комбінаторні інновації, сутнісні інновації. Іншим аспектом класифікації інновацій в освіті є їх поділ за об‘єктами спрямування: у викладання, виховання,навчання, управління, підвищення кваліфікації та перекваліфікацію працівників сфери освіти. Доведено, що інноваційний процес це складна динамічна система, що здійснюється, насамперед у часі. Результатом інноваційного процесу є інновації. Автори виходять з того, що провідним фактором, який впливає на впровадження інновацій в освітній процес, є людський фактор, а саме готовність педагогів до інноваційної діяльності. У розвиток цього було проведено соціологічне дослідження «Готовність до впровадження інноваційних методів у роботі вчителів» на базі трьох шкіл Деснянського району міста Києва. Метою даного дослідження було визначити рівень готовності вчителів до впровадження інноваційних методів у роботі. У процесі дослідження було опитано 96 педагогів з різним педагогічним стажем, які викладають як у молодшій, так і у старшій школі, обох статей. На основі результатів дослідження у статті виявлено інтерес до інноваційних змін у педагогічній діяльності та розкрито причини недостатньої інноваційної активності педагогів, а також перешкоди на шляху розвитку інновацій. Обробка результатів опитування та інтерв‘ювання вчителів дозволила сформувати пакет заходів підвищення інноваційної активності в освітніх установах. Він містить пропозиції щодо удосконалення методів управління навчальним закладом, підвищення готовності педагогів до інноваційної діяльності, розвитку інноваційних якостей працівників школи, матеріального та нематеріального стимулювання за впровадження нових освітніх технології.
  • Документ
    Training and development impact on employees, сompetence and performance
    (Університет «КРОК», 2020) Petrova, I.; Kondo, U.; Петрова, Ірина Леонідівна
    n today's competitive environment, it is difficult to be radically different from the competition: all resources are almost equally available on the market. Therefore, in economically developed countries began a very active search for reserves and new competitive advantages. The theory, which defined personnel only as costs to be reduced, was replaced by the theory of human resource management, according to which personnel is one of the resources of the firm, which must be properly managed and invested in its development. Personnel is beginning to be seen as the main resource that becomes a determining factor in the success of each organization and its development is included in the overall strategy of enterprise development.The article is devoted to training and development which becomes a major instrument for improving greatly employee competence and in return increase their performance in terms of outputand quality, whether in servicing or production organization. The authors propound that training and development is singular grounded if they lead to improving needed competencies in an organization, which are closely connected with its strategic goals. We consider competencies as a specific model of work behavior which reflectsin higher performance, productivity and great outputs by the team or an individual.Competencies based approach was developed, relying on chosen set of theories which includes Theory of Social Learning, Theory of Reinforcement, and Theory of Experiential learning and Theory of learning types. Their methods and techniques could be implied into practice of companies. There are some reasons for training and development in any type of organizations arising as a result of changed situations of circumstances that might have been caused by internal changes or external factors. While first ones are work related challenges, which may be from the unit, team, section, or department of the organization, the latter can be caused by technological changes, legislature changes, and market and manpower composition changes.The key issues and benefits of training and development are examined in the article.This proves that, organizations should train their employees in order to develop their competence and methods that will keep the employees performing better and improving strategic perspective of the organization as well.
  • Документ
    Ризик-орієнтоване управління як соціальна інновація у забезпеченні економічної безпеки
    (Університет «КРОК», 2020) Петрова, І.Л.; Петрова, Ірина Леонідівна
    В епоху швидких постійних змін внутрішнє середовище і зовнішнє оточення підприємства стають мінливими, нестабільними і непередбачуваними, що створює основу для виникнення небезпеки і загроз системі економічної безпеки. Для їх обмеження або усунення необхідно розробляти і впроваджувати прогресивні управлінські технології, спрямовані на виявлення, ідентифікацію, оцінювання та прийняття рішень і доцільних заходів із управління ризиками. Численні ризики постають в усіх сферах економічної безпеки, включаючи фінансову, виробничо-операційну, інформаційну, інноваційну, інвестиційну, маркетингову, кадрову. З метою протистояння їх впливу та зниженню ймовірності настання негативних для підприємства наслідків у практиці господарювання застосовується ризик-менеджмент. Особливістю його сучасного розвитку є формування ризик-орієнтованого підходу до управління, який відрізняється комплексністю та інтегрованістю і передбачає соціальні зміни в управлінні, а саме розвиток ризик-орієнтованого мислення, відповідної корпоративної культури, залучення ризик-менеджерів з потрібними компетенціями, які перетворюють їх на бізнес-партнерів підприємства. Завдяки цим властивостям ризик-орієнтоване управління запропоновано розглядати як важливу соціальну інновацію, здатну суттєво впливати на стан та динаміку економічної безпеки підприємство. Метою статті є визначення ризик-орієнтованого управління як соціальної інновації, аналіз логіки його розробки та впровадження для забезпечення економічної безпеки суб’єктів господарювання. Впровадження ризик-орієнтованого управління в систему економічної безпеки підприємства, з одного боку, сприяє підвищенню його стійкості, з іншого, дозволяє бути гнучким в реагуванні на зміни, що забезпечує позитивну динаміку його розвитку.
  • Документ
    Personnel marketing in company’s compensation policy
    (Університет «КРОК», 2020) Bielova, O.; Petrova, I.; Бєлова, Олена Ігорівна; Петрова, Ірина Леонідівна
    This article is devoted to the study of the peculiarities of the formation of the compensation policy of the modern enterprise and the role of personnel marketing in its formation.The terms "personnel marketing" and "compensation policy" are defined. Personnel marketing is defined as a type of management activities aimed at long-term provision of the organization with human resources that form the strategic potential that is necessary to achieve its specific target priorities.Compensation policy is defined as a system of external incentives that encourage the employee to get a result that satisfies both the employee and the company. It is also proposed to consider the employees of the enterprise as an "internal consumer", which allows to update the relevance of the application and development of internal marketing, and in particular personnel marketing. The main motivators and demotivators that influence the behavior of the employeein building an effective system of personnel marketing in the compensation policy of the enterprise are identified. The influence of motivators and demotivators on the needs of employees is graphically presented and the specifics of this influence on the effectiveness of staff marketing in the compensation policy of the company are analyzed. Features, advantages and disadvantages of creating a compensation policy at a modern enterprise are analyzed. Specific examples of optimization of personnel marketing in modern enterprises are given. The key elements of the compensation policy that affect the efficiency of a modern enterprise are highlighted. The list of principles of construction of effective compensation policy at the modern enterprise (which includes: openness, flexibility, complexity, stability, system, efficiency, etc.) is formed and features of their application are analyzed. The relevance of further research in the field of personnel marketing in the compensation policy of the enterprise is argued
  • Документ
    Інтернет-маркетинг та digital-стратегії. Принципи ефективного використання
    (Університет «КРОК», 2021) Дьячук, І.В.; Дьячук, Ірина Віталіївна
    Демократизація суспільного життя та вплив процесів глобалізації на конкурентне бізнес-середовище вимагають сучасного розуміння та використання нових підходів до задоволення потреб споживачів як основної місії маркетингу. Усі підприємства протягом тривалого періоду часу вживали різноманітних заходів для просування своїх товарів та послуг. Грамотне просування товарів і послуг підприємства може забезпечити їх стабільне положення на ринку, фінансову стабільність і конкурентоспроможність у сучасному бізнес-середовищі. Проте сьогоднішні реалії змінили форму просування товарів і послуг, яка була загальновизнаною, недостатньо відтворюють факти економічної ефективності та економічного зростання суб’єктів господарювання, а, навпаки, свідчать про необхідність зміни парадигми розвитку економіки. сучасні засоби просування товарів і послуг. У зв’язку з цим сучасне розуміння потреб споживачів дозволяє трактувати маркетинг з позицій цифрових технологій, які спрямовані не на суспільство загалом і на кожну особу зокрема, а на природу їх єдності як рушійної сили задоволення потреб споживачів. потреб кожного через форми та засоби цифрового маркетингу. Метою статті є вивчення актуальних трендів просування товарів та послуг в Інтернет середовищі, порівняння традиційного та Інтернет-маркетингу, розробка принципів побудови ефективних digital-стратегій та розроблення рекомендацій щодо грамотного просування товарів та послуг в мережі Інтернет. У статті визначено особливості інтернет-маркетингу та його відмінності від традиційного маркетингу. Сучасні інформаційні технології створюють потенційні ефекти при застосуванні в маркетинговій діяльності. Наочність, швидкість повідомлень, а також надійність створюють абсолютно нові можливості для отримання та поширення інформації. Автором запропоновано етапи побудови ефективної цифрової стратегії та основні показники, за якими будується стратегія, а саме трафік за місяць, розподіл трафіку за каналами, бюджети, витрачені на канали, конверсія тощо. Доведено, що ефективність просування товарів і послуг суб'єктів господарювання сприяє задоволенню потреб споживачів, відповідно, прийняттю грамотних управлінських рішень під час формування маркетингового плану.
  • Документ
    Content marketing model for effective Web content management
    (Університет «КРОК», 2021) Diachuk, I.; Дьячук, Ірина Віталіївна
    The current stage of development of the Internet economy has led to an increase in the need for information, which plays the role of a production factor and a strategic resource. New forms of information services for users of Internet resources are being actively introduced with the provision of documented information prepared in accordance with the needs of these users. The market of information products and services is formed as a set of economic, legal, organizational and programmatic relations for the sale and purchase of information products and services, which are formed between their suppliers and consumers. Ways of disseminating information products and information services can be based on both free and commercial principles. The purpose of this article is to develop an understanding of content marketing as a contemporary tool of Internet-marketing, as well as to equip Ukrainian businesses with content marketing model for the effective management of website content. This study made use of qualitative data collection with semi-structured interviews, survey, observation methods, quantitative and qualitative methods of content analysis of regional B2B companies, comparative analysis. The following essential stages of the content marketing process as preliminary search and analysis, website content creation, promotion and distribution, and content marketing progress assessment were identified. The strategic decisions and activities at each stage of the process showed how a company’s on-site and off-site content can be used as a tool to establish the relationship between the brand and its target audience and increase brand visibility online. It has been revealed that the content marketing tasks are to communicate with the audience, distribute information, build trust and rapport with the audience and gain the loyalty of website users. This study offered several useful insights into how website content, social media and various optimization techniques work together in engaging with the target audience and driving website traffic and sales leads
  • Документ
    Методичні засади розробки маркетингової стратегії підприємства
    (Університет «КРОК», 2022) Петрова, І.Л.; Лойко, Є.М.; Петрова, Ірина Леонідівна
    В статті розглянуто методичні засади розробки маркетингової стратегії підприємства у сфері просування продукції. Метою статті є обґрунтування методичного підходу та алгоритму розробки маркетингової стратегії підприємства. Визначено, що через швидкі зміни у суспільстві виникає необхідність розробки нових маркетингові стратегії просування товарів та послуг до споживачів. Виявлено сучасні напрями розвитку нових маркетингових стратегій: нейромаркетинг, івент-маркетинг, емоційний маркетинг, інтернет-маркетинг, контент-маркетинг. Завдяки цим стратегічним напрямам досягається основна мета діяльності підприємства – задоволення потреб споживачів. Застосування сучасних напрямів розвитку нових маркетингових стратегій розглянуто на прикладі підприємств швейної галузі. Визначено, що діяльність промислових підприємств, зокрема швейних підприємств, в умовах карантинних обмежень із-за пандемії COVID-19 зазнала суттєвих змін. В період карантину по COVID-19 споживацький попит на одяг значно знизився, тому швейні підприємства вимушені були розробляти новий перелік індивідуальних послуг, які б вони могли надавати своїм споживачам. Перелік нових послуг потребує від швейного підприємства розробки нової маркетингової стратегії для залучення споживачів цих послуг. Сучасні маркетингові стратегії просування послуг під новий сегмент ринку будуються на основі використання інструментів Інтернет-маркетингу. Доведено, що для швейних підприємств маркетингові стратегії з використанням інструментів Інтернет-маркетингу не є звичними та широко вживаними, тому потребують теоретико-методичного обґрунтування та розробки практичних інструментів Інтернет-маркетингу. Аналіз результатів фінансово-економічної діяльності швейного підприємства за період 2018 -2021 рр. та аналіз сайту швейного підприємства дозволив зробити висновок, що навіть коректно сформований і налаштований сайт не дає 100 % гарантії реалізації продукції. Запропоновано алгоритм застосування таргетованої реклами через соціальну мережу Facebook з метою просування послуг швейного підприємства до споживача. Визначено позитивний ефект впровадження таргетованої реклами у маркетинговій діяльності обраного підприємства.
  • Документ
    Асоціативна модель компетенції в управлінні IT проєктом
    (Університет «КРОК», 2023) Петрова, Ірина; Осташевський, Богдан; Петрова, Ірина Леонідівна
    У світі менеджменту все більшого поширення набуває компетентністний підхід, який базується на визнанні важливої ролі людського фактору у будь-яких сучасних бізнес-процесах. Від якісного рівня підготовки фахівців і відповідності їх знань та навичок вимогам конкретних робіт залежить якість і ефективність виконання практичних завдань та отриманих результатів. Не зважаючи на те, що тема управління, заснованого на компетенціях, є певною мірою розкритою, достатньо широке коло питань залишаються не визначеними. Це торкається як теоретичного обґрунтування дефініцій компетенція, компетентність, модель компетенцій, так і практичного застосування компетентнісного підходу до управління процесами в конкретній сфері, а саме в управлінні проектами. Специфіка останнього пов’язана з впливом швидко змінюваного середовища та слабкою передбачуваністю реалізації самих проектів та їх результатів. У зв’язку з цим набір потрібних компетенцій та їх зміст часто змінюються, що негативно позначається на якості виконання проекту, особливо в сфері ІТ – технологій. Для управління таких проектів авторами статті запропонований новий інструмент - асоціативна модель компетенцій, до складу якої включено Застосування професійних знань та навичок, Аналітичні та інтерпретаційні здібності, Комунікативність, Творчість, Адаптивність та гнучкість, Організованість, Співпраця, Прийняття рішень, Сприйняття ризику. Особливістю авторського підходу є те, що розробка асоціативної моделі компетенцій ґрунтується на аналізі бізнес-процесів для створення ІТ-продукту. Серед останніх виділено Створення ідеї продукту, Планування та виконання роботи, Збір та обробка вимог, Підпорядковування визначеними організацією робіт рамками, Генерація, архівування та використання знань. Саме зміст і специфіка зазначених процесів обумовлюють зміст та рівень необхідних для їх виконання компетенцій. Впровадження компетентнісного підходу є необхідним для правильного формування команди виконання ІТ-проекту, об’єктивного оцінювання фахівців, досягнення якісних результатів від реалізації ІТ-проекту у складному та невизначеному бізнес-середовищі.
  • Документ
    Формування стратегії конкурентоспроможності для забезпечення економічної безпеки підприємства електроенергетики
    (Університет «КРОК», 2023) Петрова, Ірина; Петрова, Ірина Леонідівна
    Cтаттю присвячено визначенню взаємозв'язку між конкурентоспроможністю та економічною безпекою підприємств електроенергетичної сфери економіки. В умовах агресивних змін зовнішнього середовища електроенергетика виявилася гостро вразливою до впливу негативних факторів. Крім того, показав свою неефективність механізм регулювання цієї сфери, якому властиві обмежена конкуренція гравців на енергетичному ринку, залишки монополізму, тінізації, постійні порушення правил гри, незбалансованість цінової політики, гальмування інноваційно-інвестиційних зрушень. За цих умов необхідним є перехід до державно-ринкового регулювання електроенергетичної сфери економіки, сприяння підвищенню конкурентоспроможності підприємств як провідного чинника забезпечення їх економічної безпеки. В статті реалізовано стратегічний підхід до зростання конкурентоспроможності підприємств та наведено процес формування стратегії конкурентоспроможності в межах забезпечення економічної безпеки підприємства електроенергетичної сфери. Особливий акцент зроблено на необхідності ефективного управління конкурентоспроможністю підприємств в інтересах усіх зацікавлених осіб. Стратегічними орієнтирами підвищення конкурентоспроможності для забезпечення економічної безпеки підприємств електроенергетики є: стабільність постачання енергії, розробка та реалізація диверсифікованих джерел енергії, розширення та модернізацію енергетичної інфраструктури; досягнення високої конкурентоспроможності на ринку шляхом ефективного використання ресурсів, впровадження новітніх технологій, підвищення якості обслуговування та конкурентних тарифів; енергоефективність та енергозбереження; впровадження інновації та розвиток нових технологій, застосування відновлювальних джерел енергії та використання сучасних систем управління та моніторингу; посилення політико-правових важелів регулювання, що передбачає дотримання чітких правил регулювання, прозорих тарифів, створення стабільних умов для розвитку підприємств електроенергетики та забезпечення їх економічної безпеки
  • Документ
    Trainig and development as motivational tool in strategic human resources management
    (Університет «КРОК», 2024) Petrova, Irina; Kondo, Ugboga Ogana; Петрова, Ірина Леонідівна; Кондо, Угбога Огана
    The success or failure of organizations depends basically on the quality of their human resources. Well trained and highly developed employees are considered as key strategic factor for business success of a company. In a modern company training is supposed to be a continuous process which helps employees to learn needed job-related knowledge, skills and abilities and then apply them on the job. Improving significantly employee competence training increases the performance in terms of output, quality and competitiveness, whether in servicing or production organization. Due to training a company can gain competitive advantages in realization of its strategy.Development was traditionally related to learning of top-managers and main specialists of a company. But arguing this point of view, the authors think that in the epoch of innovations development is extremely important for all employees. It facilitates enhancing knowledge, skills and abilities needed for future working activity, much wider than day-to-day tasks, with creative and strategic managerial functions. Training and development provide both professional and personal growth of people in a company. Putting together, they influence on employee motivation ensuring short-term and long term means for employee performance. Their impact on motivation of employees is in the center of the study. The authors conducted research on training and development as a motivational tool, taking case of Dangotte Group Companies, one of the largest conglomerates on theAfricancontinent, in particular its manufacturing cement organization located in Lokoja, Kogi State – Nigeria.Sociological research, based on representative structured questionnaire, confirmed, that training and development was truly a motivational tool to employees’ performance and productivity and to their loyalty and satisfaction as well. Therefore, it was recommended that effective training programs and carefully set development plans should be provided to all employees to enable them to upgrade their knowledge and enhance their skills both professional and personal. The recommendations for managers were given, which occupy all steps of training and development process and highlight their great motivational role in strategic human resource management of organizations. Finally, foreseeable future research can be conducted to cover other variables like (capabilities, involvement and creativity) which might affect performance and productivity in strategic perspective
  • Документ
    Formation of development strategies of transport and logistics companies under current conditions
    (IAEME Publication, 2020) Stetsiv, Iryna S.; Diachuk, Iryna V.; Vdovichena, Olga G.; Heidor, Alla P.; Chervinchuk, Andrii V.; Дьячук, Ірина Віталіївна
    In the activities of any company there comes a stage when it needs to expand the horizons of its business. It is extremely important to work out a clear sequence of actions that should be performed to achieve maximum results on the threshold of choosing the direction of further development. In fact, the development strategy is such a plan of actions. Therefore, the purpose of this research article is to study the construction features of the development strategy of transport and logistics companies along with the analysis of factors, which should be taken into account during this creating. We have used the method of analysis and synthesis, as well as the method of comparison to conduct the investigation. Achieving the target goal was ensured by defining separate formation stages for the development strategy of transport and logistics companies. In addition, the research article considers the indicators that determine the ratings, conducted by various international organizations and institutions for assessing the state of transport and logistics in their member countries. Thus, the Aggregated Logistics Performance Index for 2012, 2014, 2016 and 2018 has been analyzed; the indicator called Doing Business in the regional context, as well as in the context of countries around the world has been examined. The source of information was the data published on the official website of The World Bank. Along with that, the directions of growth in demand for various modes of transport in the near future have been determined, based on the data provided in the International Transport Forum Transport Outlook 2019. At the same time, consideration of the construction stages of development strategies for companies, involved in the field of logistics and transport, has been carried out with a detailed description of each of them. In addition, the statistics of gross revenues of the largest transport and logistics companies is the confirmation of the effectiveness of the development strategies' application towards expanding cross-border cooperation. © IAEME Publication.
  • Документ
    Features of managing the creative development of the socio-economic system in the conditions of influence of Covid-19 pandemic
    (Vilnius Gediminas Technical University, 2023) Kopytko, Marta; Zaverbnyj, Andrij; Diachuk, Iryna; Nikonenko, Uliana; Khalina, Olena; Дьячук, Ірина Віталіївна
    The main purpose of the study is to model the process of managing the creative development of the socio-economic system in the conditions of influence of COVID-19 pandemic. For this, we have applied the methodology of functional modeling and graphical display, which includes the possibility of structural analysis and serves as effective information technology for any control system. Socio-economic systems are a large number of complex organizational structures with a large number of management processes. The largest of these are companies and organizations with appropriate personnel, on which it depends on where the company will move. It is impossible to compete without creative development. For an illustrative example, we used the current socio-economic system in the form of a company, in which creativity and creative development play an important role. As a result, we reflected how, through a convenient and easy-to-use model, it is possible to form clear steps and stages that would informatively reflect creative development for the socio-economic system (company). © 2023 The Author(s).
  • Документ
    Employment flexibility in Ukraine: advantages and limitations
    (ТОВ "ФІНТЕХАЛЬЯНС", 2021) Petrova, Irina; Kravchenko, Irina; Lisogor, Larisa; Chuvardynskyi, Vladyslav; Петрова, Ірина Леонідівна
    The changes in the economic and social spheres that occur in conditions of rapid technological changes and affect the structure, form and nature of employment are studied. It is argued that increasing employment flexibility, which is in line with the idea of expanding economic freedom for employers and employees, may exacerbate the social risks associated, in particular, with a weakening of the social security of employed. The existing foreign mechanisms of risk prevention in promoting employment flexibility are analysed, and it had reflected in the flexicurity concept. It is proved that the strengthening of employment flexibility in Ukrainian practice is accompanied by three main tendencies: diversification of employment forms that are characterized by flexibility; maintaining the rigidity of labour legislation on employment and employment in the public sector; preservation of the non-sufficient and inefficient level of social protection of flexible employment. Various points of view of different scientists on employment flexibility are analysed that allowed to study the specific forms of flexible employment in the Ukrainian economy. Proposals had developed to improve the conditions for the development of flexible employment, covering organizational, economic and institutional vectors.
  • Документ
    Розвиток суспільства: соціальні, економічні та психологічні аспекти
    (Університет «КРОК», 2020) Андрєєва, Віта Анатоліївна; Гаврилюк, Світлана Павлівна; Лойко, Валерія Вікторівна; Коваль, Яна Сергіївна; Кириченко, Оксана Сергіївна; Петрова, Ірина Леонідівна; Поскрипко, Юрій Анатолійович; Плетенецька, Світлана Михайлівна; Румик, Ігор Іванович; Терехов, Віктор Іванович; Брюховецька, Олександра Вікторівна; Ковалькова, Тетяна Олександрівна; Сингаївська, Ірина Валентинівна; Наконечна, Наталія Василівна; Артемов, Володимир Юрійович; Гребень, Світлана Євгенівна; Лаптєв, Михайло Сергійович; Паращенко, Людмила Іванівна; Вовченко, Олена Владиславівна; Дмитренко, Василь Іванович; Захаров, Олександр Іванович; Ляшенко, Олександра Миколаївна; Мігус, Ірина Петрівна; Панченко, Володимир Анатолійович; Лаптєв, Сергій Михайлович; Мігус, Ірина Петрівна
    Монографія є результатом проведення поліаспектних досліджень розвитку суспільства. Зокрема автори сфокусували увагу на таких «м‘яких» аспектах розвитку суспільства, як-от: соціальні, економічні, психологічні, гуманітарні та безпекові, окільки саме вони є найбільш вразливими до викликів і загроз нової реальності. Ключові положення дослідження зосереджені на формулюванні нових наукових гіпотез, методів та інструментів щодо упередження і протидії загрозам розвитку суспільства та подолання їхніх наслідків, які є гетерогенними та біфуркаційними. Видання розраховане на наукових співробітників, державних службовців, викладачів та студентів закладів вищої освіти, практиків, та широкого кола читачів, які цікавляться питаннями розвитку суспільства.
  • Документ
    Контент-маркетинг
    (Університет «КРОК», 2023) Петрова, Ірина Леонідівна; Дьячук, Ірина Віталіївна
    Цифровізація всіх аспектів сучасного життя суттєво вливає на зміну структури ринків, моделей поведінки споживачів та разючу зміну бізнесових процесів, особливо в сфері маркетингової діяльності. Саме тому дисципліна «Контент-маркетинг» є однією з ключових задля формування теоретичних знань та практичних навичок роботи в умовах швидкоплинних змін ринкового середовища до дає змогу сформувати компетенції, що є критично необхідними в умовах сучасного стану економічного розвитку. Дисципліна призначена для студентів спеціальності 075 Маркетинг.