Публікація:
Брендингові стратегії в забезпеченні ефективності інноваційного підприємства

Дослідницькі проєкти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті розкрито сутність базових понять «бренд», «торговельна марка», «брендинг», охарактеризовано види брендингових стратегій, проаналізовано їх переваги та недоліки. Створено модель формування та реалізації брендингової стратегії вітчизняного інноваційного підприємства

Опис

Бібліографічний опис

Алькема В.Г. Брендингові стратегії в забезпеченні ефективності інноваційного підприємства/ В. Г. Алькема, К. А. Коченко //Вчені записки Університету «КРОК». Серія «Економіка».-2014. - Вип. 36. -С. 196-204

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в