Публікація:
Брендингові стратегії в забезпеченні ефективності інноваційного підприємства

dc.contributor.authorАлькема, В.Г.
dc.contributor.authorКоченко, К.А.
dc.contributor.authorАлькема, Віктор Григорович
dc.contributor.authorКоченко, Катерина Анатоліївна
dc.date.accessioned2024-11-15T10:50:00Z
dc.date.issued2014
dc.description.abstractУ статті розкрито сутність базових понять «бренд», «торговельна марка», «брендинг», охарактеризовано види брендингових стратегій, проаналізовано їх переваги та недоліки. Створено модель формування та реалізації брендингової стратегії вітчизняного інноваційного підприємства
dc.identifier.citationАлькема В.Г. Брендингові стратегії в забезпеченні ефективності інноваційного підприємства/ В. Г. Алькема, К. А. Коченко //Вчені записки Університету «КРОК». Серія «Економіка».-2014. - Вип. 36. -С. 196-204
dc.identifier.issn2307-6968
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-5997-7076
dc.identifier.urihttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/4383
dc.language.isouk
dc.publisherУніверситет «КРОК»
dc.subjectінноваційне підприємство
dc.subjectторговельна марка
dc.subjectбренд, корпоративний бренд
dc.subjectбрендинг
dc.subjectбрендингова стратегія
dc.titleБрендингові стратегії в забезпеченні ефективності інноваційного підприємства
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication9f5f56b9-5227-4fb5-a62d-447adc08aa5e
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery9f5f56b9-5227-4fb5-a62d-447adc08aa5e

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
vcheni-zapiski-universitetu-krok-n36-196-204.pdf
Розмір:
330.63 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
license.txt
Розмір:
2.57 KB
Формат:
Item-specific license agreed to upon submission
Опис: