Публікація: Маркетинг персоналу як взаємодія маркетингу та PR – менеджменту
Вантажиться...
Дата
DOI
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Університет «КРОК»
Анотація
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Петрова І.Л., Іщенко М.А. Маркетинг персоналу як взаємодія маркетингу та PR – менеджменту. Держава, регіони, підприємництво: інформаційні, суспільно-правові, соціально-економічні аспекти розвитку: збірник матеріалів V Міжнародної конференції (7 грудня 2023 р., м. Київ): в 2-х част. Частина 1. Київ: Університет "КРОК", 2023. С. 391-392
Колекції
Держава, регіони, підприємництво: інформаційні, суспільно-правові, соціально-економічні аспекти розвитку: збірник матеріалів V Міжнародної конференції (7 грудня 2023 р., м. Київ): в 2-х част. Частина 1
Кафедра маркетингу та поведінкової економіки
Маркетинг (075-Магістр)-портфоліо
Ціль 8. Гідна праця та економічне зростання/Decent work and economic growth
Кафедра маркетингу та поведінкової економіки
Маркетинг (075-Магістр)-портфоліо
Ціль 8. Гідна праця та економічне зростання/Decent work and economic growth
