Публікація:
Використання соціологічного інструментарію в маркетингових дослідженнях

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Університет «КРОК»

Дослідницькі проєкти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Петрова І.Л., Бровко В.Ю. Використання соціологічного інструментарію в маркетингових дослідженнях. Держава, регіони, підприємництво: інформаційні, суспільно-правові, соціально-економічні аспекти розвитку: збірник матеріалів V Міжнародної конференції (7 грудня 2023 р., м. Київ): в 2-х част. Частина 1. Київ: Університет "КРОК", 2023. С.385-387

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в