Teachers’ qualifications upgrading in the contemporary conditions
Дата
2018
DOI
https://doi.org/10.31732/2663-2209-2018-49-189-196
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Університет «КРОК»
Анотація
In the article the signifi cance of teachers’ qualifi cations upgrading in contemporary con-ditions is studied. The authors analyzed the features of planning and organization of teacher’s qualifi cations upgrading, types of teacher’s training and conceptualized the proposals for improving the process of teacher’s qualifi cations upgrading.
У статті досліджено значущість підвищення кваліфікації викладачів усучасних умовах. Авторами статті проаналізовано особливості планування та організаці їпідвищення кваліфікаці ївикладачів, розглянуто види підвищення кваліфікації викладачів і обґрунтовано пропозиції з удосконалення процесу підвищення кваліфікації викладачів.
У статті досліджено значущість підвищення кваліфікації викладачів усучасних умовах. Авторами статті проаналізовано особливості планування та організаці їпідвищення кваліфікаці ївикладачів, розглянуто види підвищення кваліфікації викладачів і обґрунтовано пропозиції з удосконалення процесу підвищення кваліфікації викладачів.
Опис
Ключові слова
teachers’ qualifi cations upgrading, certifi cation, seminars, trainings, scientifi c and practical conferences, self-education, distance education, підвищення кваліфікації викладачів, атестація, семінари, тренінги, науково-практичні конференції, самоосвіта, дистанційна освіта
Бібліографічний опис
Naumova O. Teachers’ qualifications upgrading in the contemporary conditions / O. Naumova, М. Tsyple // Вчені записки Університету «КРОК». - 2018. - Вип. 49. - С. 189-196. - https://doi.org/10.31732/2663-2209-2018-49-189-196