Управлінський зміст маркетингових комунікацій
Дата
2017
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Університет «КРОК»
Анотація
статті визначено роль і значення маркетингових комунікацій, основні поняття, функції та завдання маркетингових комунікацій. Проілюстровано маркетингові комунікації в соціальних мережах, ключові елементи та перспективи їх розвитку. Представлена структура комунікативного процесу та особливості.
Опис
Ключові слова
маркетингові комунікації, маркетинг, комунікації в соціальних мережах, інтегровані маркетингові комунікації
Бібліографічний опис
Пустовойт О.А. Управлінський зміст маркетингових комунікацій/ О. А. Пустовойт //Вчені записки Університету «КРОК». Серія «Економіка».-2017. - Вип. 45. - С. 110-117