Поняття та значення інформації у маркетинговій діяльності підприємства

Ескіз

Дата

2016

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Університет «КРОК»

Анотація

У статті проаналізовано сутність поняття маркетингової інформації. Наведено вимоги, які висувають до маркетингової інформації на підприємстві. Узагальнено найбільш типові помилки підприємства на етапі збору маркетингової інформації. Визначено роль маркетингової інформації у системі управління підприємством та в системі підтримки стратегічних рішень

Опис

Ключові слова

маркетингова інформація, маркетингова інформаційна система, збір інформації

Бібліографічний опис

Наумова О.О. Поняття та значення інформації у маркетинговій діяльності підприємства/ О. О. Наумова, С. В. Горобець //Вчені записки Університету «КРОК». Серія «Економіка» .- 2016. - Вип. 44. - С. 159-165

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced