Реструктуризація вищого навчального закладу як інструмент формування освітнього простору академічної свободи

Ескіз

Дата

2015

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Університет «КРОК»

Анотація

У статті розкрито сутність базових понять «автономія», «академічна свобода», «автономія вищого навчального закладу». Обґрунтовано необхідність забезпечення відповідного освітнього простору для реалізації принципів автономії та академічної свободи. Запропоновано напрями та алгоритм реалізації стратегії реструктуризації навчального закладу для формування такого освітнього простору.

Опис

Ключові слова

автономія, автономія вищого навчального закладу, академічна свобода, освітній простір, освітня діяльність, освітній процес, реструктуризація, організаційна реструктуризація, стратегія реструктуризації, алгоритм реалізації стратегії

Бібліографічний опис

Алькема В.Г. Реструктуризація вищого навчального закладу як інструмент формування освітнього простору академічної свободи/ В. Г. Алькема, Н. С. Чаюн //Вчені записки Університету «КРОК». Серія «Економіка» .- 2015. - Вип. 42. - С. 137-146

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced