Реструктуризація вищого навчального закладу як інструмент формування освітнього простору академічної свободи
Дата
2015
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Університет «КРОК»
Анотація
У статті розкрито сутність базових понять «автономія», «академічна свобода», «автономія вищого навчального закладу». Обґрунтовано необхідність забезпечення відповідного освітнього простору для реалізації принципів автономії та академічної свободи. Запропоновано напрями та алгоритм реалізації стратегії реструктуризації навчального закладу для формування такого освітнього простору.
Опис
Ключові слова
автономія, автономія вищого навчального закладу, академічна свобода, освітній простір, освітня діяльність, освітній процес, реструктуризація, організаційна реструктуризація, стратегія реструктуризації, алгоритм реалізації стратегії
Бібліографічний опис
Алькема В.Г. Реструктуризація вищого навчального закладу як інструмент формування освітнього простору академічної свободи/ В. Г. Алькема, Н. С. Чаюн //Вчені записки Університету «КРОК». Серія «Економіка» .- 2015. - Вип. 42. - С. 137-146