Інформаційна складова у формуванні переваг на конкурентних ринках
Дата
2015
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Університет «КРОК»
Анотація
У статті показано значення достовірних, оперативних і дихотомічних інформа ційних чинників для отримання переваг на конкурентних ринках та генерації стратегічних альтернатив. Запропоновано алгоритм генерації альтернатив організації збуту продукції підприємства і вказано переваги які отримало конкретне підприємство від його використання в процесі діяльності на конкурентних ринках.
Опис
Ключові слова
ринкова конкуренція, раціональна поведінка, достовірна інформація, конкурентна стратегія, нанотехнології, біотехнології, інформаційні технології, когнітивні технології, світогосподарські відносини
Бібліографічний опис
Одягайло Б.М. Інформаційна складова у формуванні переваг на конкурентних ринках/ Б. М. Одягайло, В. І. Терехов //Вчені записки Університету «КРОК». Серія «Економіка».-2015. - Вип. 41. - С. 33-41