Інформаційна складова у формуванні переваг на конкурентних ринках

Ескіз

Дата

2015

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Університет «КРОК»

Анотація

У статті показано значення достовірних, оперативних і дихотомічних інформа ційних чинників для отримання переваг на конкурентних ринках та генерації стратегічних альтернатив. Запропоновано алгоритм генерації альтернатив організації збуту продукції підприємства і вказано переваги які отримало конкретне підприємство від його використання в процесі діяльності на конкурентних ринках.

Опис

Ключові слова

ринкова конкуренція, раціональна поведінка, достовірна інформація, конкурентна стратегія, нанотехнології, біотехнології, інформаційні технології, когнітивні технології, світогосподарські відносини

Бібліографічний опис

Одягайло Б.М. Інформаційна складова у формуванні переваг на конкурентних ринках/ Б. М. Одягайло, В. І. Терехов //Вчені записки Університету «КРОК». Серія «Економіка».-2015. - Вип. 41. - С. 33-41

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced