Фактори споживання товарів розкоші

Ескіз

Дата

2015

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Університет «КРОК»

Анотація

У статті визначено фактори споживання товарів розкоші та проаналізовано мотиви споживання, узагальнено маркетингові стратегії на ринку товарів розкоші.

Опис

Ключові слова

товар розкоші, фактори споживання товарів розкоші, мотиви споживання товарів розкоші

Бібліографічний опис

Наумова О.О. Фактори споживання товарів розкоші/ О. О. Наумова //Вчені записки Університету «КРОК». Серія «Економіка».- 2015. - Вип. 40. - С. 133-139

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced