Аналіз сприйняття іміджу бренду та його суббрендів

Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Університет «КРОК»

Анотація

У статті досліджено сприйняття споживачами іміджу торгової марки «Живчик» у групі товарів безалкогольних напоїв, на який впливають іміджі окремих суббрендів цієї марки та імідж материнської марки «Оболонь». Визначено позицію, яку посідає «Живчик» у своїй продуктовій категорії у свідомості споживачів.

Опис

Ключові слова

імідж, репутація марки, бренд, суббренд, материнський бренд

Бібліографічний опис

Співаковський С.В. Аналіз сприйняття іміджу бренду та його суббрендів/ С.В. Співаковський //Вчені записки Університету «КРОК». Серія «Економіка».-2014. - Вип. 36. -С. 217-224

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced