Сучасний стан нормативно-правового забезпечення обліку витрат маркетингової діяльності підприємства

Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Університет «КРОК»

Анотація

У статті проаналізовано нормативно-правове забезпечення обліку витрат маркетингу, виявлено позитивні та негативні сторони. Запропоновано напрями вдосконалення нормативно-правових актів, що регламентують облік витрат маркетингової діяльності.

Опис

Ключові слова

облік, нормативне забезпечення, витрати, маркетингова діяльність

Бібліографічний опис

Лукан О.М. Сучасний стан нормативно-правового забезпечення обліку витрат маркетингової діяльності підприємства/ О. М. Лукан //Вчені записки Університету «КРОК». Серія «Економіка».-2014. - Вип. 36. -С. 143-151

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced