Сучасний стан нормативно-правового забезпечення обліку витрат маркетингової діяльності підприємства
Дата
2014
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Університет «КРОК»
Анотація
У статті проаналізовано нормативно-правове забезпечення обліку витрат маркетингу, виявлено позитивні та негативні сторони. Запропоновано напрями вдосконалення нормативно-правових актів, що регламентують облік витрат маркетингової діяльності.
Опис
Ключові слова
облік, нормативне забезпечення, витрати, маркетингова діяльність
Бібліографічний опис
Лукан О.М. Сучасний стан нормативно-правового забезпечення обліку витрат маркетингової діяльності підприємства/ О. М. Лукан //Вчені записки Університету «КРОК». Серія «Економіка».-2014. - Вип. 36. -С. 143-151