Соціальна відповідальність компанії як інструмент підвищення лояльності споживачів: кваліфікаційна робота

Ескіз

Дата

2025

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Університет «КРОК»

Анотація

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Дмитренко Дмитро Юрійович. Соціальна відповідальність компанії як інструмент підвищення лояльності споживачів: кваліфікаційна робота … магістра 075 «Маркетинг» / наук. кер. І.Л. Петрова. Київ: Університет «КРОК», 2025. 134 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced