Соціальна відповідальність компанії як інструмент підвищення лояльності споживачів: кваліфікаційна робота
Дата
2025
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Університет «КРОК»
Анотація
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Дмитренко Дмитро Юрійович. Соціальна відповідальність компанії як інструмент підвищення лояльності споживачів: кваліфікаційна робота … магістра 075 «Маркетинг» / наук. кер. І.Л. Петрова. Київ: Університет «КРОК», 2025. 134 с.