Формування стратегії розвитку підприємства на ринку споживчих послуг водопостачання та опалення в Україні: кваліфікаційна робота

Ескіз

Дата

2024

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Університет «КРОК»

Анотація

Сучасні умови ринку опалення та водопостачання вимагають від підприємств у стані економічного, технологічного та екологічного розвитку в Європі та Україні, розробки стратегій адаптації для переходу на нові стандарти. Дозволивши комерційному підприємству підвищити ефективність і забезпечити конкурентноспроможність. Технологічне відставання в виробництві приладів теплотехнічного призначення унеможливлює існування комерційної компанії без вивчення і постійного моніторингу європейського професійного ринку. Тренди і зміни, які спостерігаються на іноземному ринку неодмінно стають частиною професійної діяльності на локальному ринку. Постійні технологічні зміни, які відбуваються у галузі, безпосередньо впливають на зміну асортименту продуктів представлених на ринку. В Україні вперше склалися такі умови, що при військових діях продовжується інтенсивна імплементація заходів на підвищення енергоефективності. І військові дії стали вагомим стимулом для відмови від викопного палива

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Вовчук О. П. Формування стратегії розвитку підприємства на ринку споживчих послуг водопостачання та опалення в Україні: кваліфікаційна робота … магістра 073 «Менеджмент», ОП «Бізнес адміністрування» / наук.кер. О.В. Вієцька. Київ: Університет «КРОК», 2024. 95 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced