Перегляд за Автор "Маринович, Вікторія Володимирівна"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Essays writing: techniques and approaches(Університет «КРОК», 2023) Маринович, Вікторія Володимирівна; Marynovych, Viktoriiathe workbook is built in accordance with the current work programme of the discipline "Foreign language (English)" for the 1st and 2nd year students, majoring in Journalism, Economics, Finance and International Relations. The workbook is a collection of exercises based on books used in teaching students written communication. It contains texts adapted from different sources, list of which is given in the end of this workbook. The workbook is designed to help students prepare for studies at university by introducing the types of written communication tasks which are likely to be met in an English speaking study environment. The students can assess their knowledge and practice to: write in an appropriate style, present a solution to a problem, present and justify an opinion, compare and contrast evidence and opinions, evaluate and challenge ideas, evidence, or arguments Sample answers are provided to give students an insight into what is required for writing a topic sentence, a supporting sentence, a closing sentence and paragraphs. The sample answers are also examples of writing different types of texts using different levels and styles of language. They are adapted versions of the texts from the sources listed in the reference block of the workbook.Документ Organisation Theory and Organisational Development: guidelines for students of full-time and part-time forms of education(Університет «КРОК», 2023) Marynovych, Viktoriia V.; Маринович, Вікторія ВолодимирівнаThe guidelines are designed for students studying the discipline "Organisation Theory and Organisational Development". They include an introduction, the purpose and tasks of the discipline, instructional and methodological materials, lessons overview, questions for preparing for seminar classes, problematic tasks for self study, tasks for practical work of students, means for conducting midterm and final tests (comprehensive tests for checking knowledge of the discipline, questions for conducting midterm tests, questions for conducting the final test), the final assessment criteria, as well as literature and supplements. They give students the basics about mechanisms and principles of the functioning of organisations and provide students with constructive knowledge in the form of certain methods and techniques for finding solutions to specific organisational tasks and improving organisational structure. These guidelines are for full-time and part-time students (majoring in "International Economic Relations"), and scientific and pedagogical staff of higher education institutions.Документ Organization Theory and Organizational Development: manual for students of full-time and part-time forms of education(Університет «КРОК», 2023) Marynovych, Viktoriia V.; Маринович, Вікторія ВолодимирівнаThe manual is designed for students studying the discipline "Organization Theory and Organizational Development". The manual examines the most important aspects of organization theory: its subject, tasks, theoretical and methodological foundations of the organization as a system, process, and object of management; the principles and methods of creating an effective organization, organizational design, forming the optimal structure of the organization, ensuring high organizational culture; the features of the application of information-analytical technologies in the organization's activities. It gives students the basics about mechanisms and principles of organizations functioning and provides students with constructive knowledge in the form of certain methods and techniques for finding solutions to specific organizational tasks and improving organizational structure. The manual is equipped with test tasks, questions for preparing for seminar classes and self-monitoring of acquired knowledge, questions for conducting midterm tests and the final test, a list of recommended literature and a short terminological dictionary. By the content the manual corresponds to educational and professional specialists training programs in "Management", "International Economic Relations" and "International Business"Документ Зміни в рамкових умовах використання конкурентного бенчмаркінгу(Університет «КРОК», 2019) Маринович, В.В.; Маринович, Вікторія ВолодимирівнаПосилення конкуренції в галузі вищої освіти у глобальному просторі вимагає від держави розробки низки управлінських рішень, які забезпечать сталий економічний розвиток та прибутковість приватним економічним агентам та нададуть їм можливість оцінювати і поліпшувати власну економічну безпеку. В статті розглянуто умови, які впливають на забезпечення економічної безпеки приватних ЗВО та обґрунтовано необхідність змін у рамкових умовах використання конкурентного бенчмаркінгу закладами вищої освіти приватної форми власності як суб’єктів господарської діяльності. Успіхи при застосуванні університетського конкурентного бенчмаркінгу обумовлені тим, що він будується не на простому ранжируванні, а на вивченні послідовності дій при поліпшенні того чи іншого показника. На основі аналізу процесів забезпечення економічної безпеки приватних ЗВО показано, що в реаліях сьогодення особлива складність забезпечення економічної безпеки приватних ЗВО полягає у відсутності обміну інформацією між закладами освіти. Недоступність та закритість інформації заважає приватним закладам освіти при розробці плану дій прорахувати перспективу розвитку закладів та періодично порівнювати їх діяльність із діяльністю ЗВО-лідерів. Запропоновано використання державних платформ із університетського конкурентного бенчмаркінгу, що надасть можливість приватним ЗВО реалізовувати безперервне вдосконалення освітніх процесів. Державні платформи відображають природний хід розвитку відносин між ЗВО і являють собою соціальні відносини, які припускають спільну діяльність та обопільне зусилля приватних ЗВО та державних органів, об'єднаних спільними інтересами. Узагальнено та уточнено організаційно-економічні форми університетського конкурентного бенчмаркінгу та запропоновано інструменти університетської конкурентно-бенчмаркінгової менеджмент-технології. Враховуючи принципи менеджменту якості, у процесі аналізу стану організаційно-управлінської діяльності визначено основні завдання держави з метою формування сприятливого економіко-правового середовища для ведення приватної освітньої діяльності.Документ Міжнародне партнерство університетів як необхідна умова їх сталого розвитку під час економічної невизначеності(Університет «КРОК», 2023) Маринович, Вікторія; Маринович, Вікторія ВолодимирівнаЗа останні чотири роки університети зіткнулися зі значними негативними наслідками потрясінь, повязаних з економічною невизначеністю, а саме пандемією Covid-19 та війною в Україні в 2022 році. Eкономічна невизначеність, яку за її природою важко чітко окреслити, має реальні наслідки не лише для окремого університету, але й для освітнього сектору в цілому. Сьогодні українські університети повинні адаптуватися до економічної невизначеності, використовуючи міжнародне партнерство як джерело забезпечення якісної освіти та сталого розвитку. Якісна система освіти має стати результатом процесу трансформації вищої освіти в Україні та повністю доповнювати цілі сталого розвитку. Це визначає актуальність дослідження. Метою дослідження є (а) огляд сучасного стану вищої освіти в Україні та (б) визначення шляхів сталого розвитку вищої освіти в умовах економічної невизначеності на основі університетських партнерств. Методологічною основою дослідження є сукупність загальних методів наукового пізнання, системне та комплексне використання яких дозволило обґрунтувати теоретико-методологічні засади та науково-практичні підходи до визначення необхідності міжнародного партнерства університетів як умови їх сталого розвитку в умовах економічної невизначеності. При дослідженні сутності міжнародного партнерства та аналізі економічних невизначеностей в освітній сфері використано абстрактно-логічний метод, методи системного аналізу, систематизації та узагальнення; метод синтезу - при об'єднанні отриманих в ході аналізу частин в єдине ціле. Метод індукції використано при формуванні загальних висновків за результатами дослідження. У статті обґрунтовано університетське партнерство як здатність надання сценарію адаптивного розвитку інноваційних рис та доцільність розбудови університетських партнерств в Україні. Вирішення цього завдання пов'язане з формуванням ефективної партнерської стратегії, що дасть змогу виявити нові та посилити наявні переваги закладів вищої освіти, а отже, відкриє шляхи для подальших досліджень.Документ Сучасні технології реалізації експортного потенціалу(Університет «КРОК», 2022) Рокоча, Віра Володимирівна; Горбачук, Олександр Іванович; Маринович, Вікторія Володимирівна; Цевух, Світлана Михайлівна; Ткаленко, Світлана Іванівна; Хорошун, Олексій; Оласюк, Ганна; Дмитрієва, Наталія Олександрівна; Сукурова, Наталя МихайлівнаУ колективній монографії розглянуто проблеми формування та реалізації експертного потенціалу країни у його проявах на мікро-, мезо- та макрорівні. Виходячи із сучасних теоретико-методологічних поглядів, автори акцентували увагу на технологіях, спрямованих на оптимізацію використання експортного потенціалу, застосувавши функціональний та геоекономічний підходи, що дозволило вийти на принципові нові науково-теоретичні висновки та практичні рекомендації українському експортно-орієнтованому бізнесу. Для науковців, викладачів закладів вищої освіти, аспірантів, магістрантів і студентів, представників бізнес-орієнтованих структур і всіх, кого цікавлять проблеми розвитку експортно-орієнтованого бізнесу та експертного потенціалу як його основи.